zo moe!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pino83, Apr 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pino83

Pino83 Actief lid

Jan 21, 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er nog meer zo extreem moe ?
    Als ik uit bed kom ben ik een uur later weer netzo moe als de avond ervoor dat ik erin ging.
    Hoop dat dit niet heel de zwNgerschap door zet.
    Als ik denk aan werken pffff.
    K ga wel maar als ik thuis kom kan ik meteen weer mijn bed in denk

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Pffff ik ook hoor!! Ik werk 32 a36 uur per week...ben gesloopd! Op de dagen dat ik vrij ben komt er niks uit handen...ik ga nu wel optijd uit bed omdat ik toch wakker ben, maa doe dan smiddags een dutje en probeer tussendoor toch een beetje bezig te zijn.

3. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Ik heb dat nu nog steeds met 12 weken.. ik wil ook meer slapen maar dat komt omdat ik snachts dus bijna nooit kan slapen.. Gisteren ook stond ik al om 04:30 op zomaar moest plassen en kon me ogen niet meer sluiten uit verveling maar t huisje opgeruimd en lopen schoonmaken. (Wat een energie heb ik dan ineens) toen ik ging douchen ging ik weer even liggen en hoppa was pas 2 uur s middags wakker geworden! :$ die moeheid gaat wel wat over. Tussen 5 en 9 weken was t bij mij erg. Dat we maar gauw van onze zwangerschap mogen genieten ladys :)

4. Miracle3

Miracle3 Actief lid

Jan 17, 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook echt tot 15 weken extreem gehad, Pino.
    Nu lijkt het iets beter te worden (zeg ik heeeeel voorzichtig)!
    De ene dag nog wel extreem moe en de andere dag redelijk fit.

5. Pino83

Pino83 Actief lid

Jan 21, 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag verder ook niet klagen hoor. Ben wel misselijk geweest maar geen 1 keer fwspuuht. Alleen hoop inderdaad dat ik straks wat meer energie krijg. Wil al weken een keertje s avonds gaan zwemmen ...maar heb er geen kracht voor haha.
    Iig er meestal om 21.00u al in.

6. Rozanna

Rozanna Bekend lid

Jul 25, 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    'k Ben de hele zwangerschap behoorlijk moe geweest... Inderdaad, als ik wakker werd had ik het gevoel dat ik een marathon had gelopen i.p.v. geslapen...
    Na een week of 20 werd het wat beter, nu tegen het einde ben ik weer behoorlijk moe...

Het hoort erbij meid!! Geef er waar je kunt aan toe! De energie komt wel weer, sterkte!

7. Pino83

Pino83 Actief lid

Jan 21, 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en het is voor een goed doel!!! Het vervelende is wel dat alsnik zo moe ben ik mn hart soms sneller voel gaan. Herkennen jullie dit toevallig ook. Met mijn hart gelukkig wel alles in orde

8. naadje11

naadje11 Actief lid

Feb 18, 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Hier ook iemand die onwijs moe is en het liefst wil slapen de hele dag
    Erg lastig met nog een klein kindje die ook aandacht wil en het werk deze maand ia mijn rooster nog piep volgende maand Gelukkig beter als il dan nog O moe ben ga ik gewoon met mijn zoontje mee slapen

9. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

Sep 29, 2012
    477
    235
    43
    Herkenbaar! Ik ben ook echt ontzettend moe en ben niet vooruit te branden. Als ik vrij ben breng ik het liefste door in bed of op de bank. De VK had gezegd dat ik me er gewoon aan over moet geven en dat doe ik ook, maar vervelend is het wel! Ik ga zo ook weer slapen

10. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Hier ook... Ik word er echt een beetje moedeloos van. Heb al 2 kindjes van 4 en 2 (lekkere peuterpubers) en voel me op dit moment totaal ongeschikt. Geen puf voor de kinderboerderij of speeltuin, weinig energie om te moederen... Hopelijk komt het nog wat terug. Ben nu echt vermoeider en misselijker dan mijn vorige zwangerschappen.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hier ook tot een week of 16 a 17 vreselijk moe (en misselijk) geweest. Het enige wat ik eraan kon doen was eraan toe geven op momenten dat het kon.
    Sinds de 17 weken gaat het gelukkig een stuk beter. Nog wel wat sneller moe maar niet meer zo hinderlijk als in het begin.

12. Pino83

Pino83 Actief lid

Jan 21, 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik hoop dathethier ook niet lang meer duurt..eerst ging ik elke avond een uurlopen dat wil ikgraag weer oppakken, want word met de dag luier

13. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Ik herken je berichtje ook helaas. Eerste zwangerschap niks aan het handje en nu val ik op elke dag dat ik vrij ben op de bank in slaap... Ben ook misselijk maar hoef tot nu toe niet te spugen... Ik tel de dagen af tot 10 weken en hoop dat ik dan mijn energie terug krijg...;) sterkte!

14. Risu

Risu Fanatiek lid

Jul 13, 2012
    1,245
    0
    0
    Doodmoe....

ik werk dan wel niet, maar huishouden, sociale leven, een peuter van bijna 4, een baby van bijna 8 maanden en morgen 18 weken zwanger.

Gelukkig is het wel iets minder dan de eerste 15wk, maar wat zou ik soms graag eens lekker een paar uurtjes mn bed in gaan!! Zoon gaat bijna volle dagen naar basisschool, hoop dan overdag wat uurtjes rust te kunnen pakken als jongste slaapt ;)

15. Miertje89

Miertje89 Actief lid

Jan 6, 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier is de vermoeidheid een paar weken geleden (ong bij 16 wk) overgegaan. Heb nu alleen 's ochtends nog rottige honger/misselijkheid. Maar ook daar is nu heel goed mee om te gaan. Ging bij dus niet over tussen 12-14 weken, maar iets later.

16. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Ik was in de eerste drie maanden ook helemaal op, dus heel herkenbaar! Daarna kwam het langzaam weer terug (de energie) en nu heb ik soms zo veel energie dat ik echt super veel kan doen op een dag :D

Enige nadeel is dat ik nog maar twee uurtjes per nacht kan slapen ;) Misschien heb ik wel een oververmoeidheids energiereactie ofzo :p

17. Pino83

Pino83 Actief lid

Jan 21, 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo heerlijk tutu dat wil ik ook wel!! Vandaag gaar het aardig ook al heb ik heel weinig geslapen vannacht doordat iemand een heel bos heeft ongezaagd naast me vannacht haha

18. Peachy

Peachy Bekend lid

Nov 26, 2013
    654
    0
    0
    Hier ook tot 16 weken gehad... Nu is het een stuk beter! Maar nog steeds kost alles me meer energie dan voordat ik zwanger werd ;)

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Ik heb dat al vanaf week 8.
    Werk dan nu ook halve dagen van 9 tot 13 uur. Dan naar huis, wat drinken en lekker slapen van 14 tot 16 uur.
    Om 22.30 lig ik weer :) tot 7.15

20. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik ben ook niet voor uit te branden. Overdag slaap ik minimaal 4 uur bij.
    Ben benieuwd hoe het morgen op werk gaat, moet na 2 weken vakantie weer werken.

Share This Page