Hmmm ik kijk meestal door het uiterlijk heen. Lelijk, knap, tattoo's, piercings, donker, wit, hoofddoek, ik zou daar nooit iemand op kunnen veroordelen. Gedrag telt, en als iemand zich heel dom gedraagt heb ik daar wel moeite mee ja.
Precies dit! De "lelijke" mensen (de buitenbeentjes) waren vaak mijn beste vrienden. Super aardige en leuke mensen om mee om te gaan. Maar "domme mensen" die alleen maar onzin roepen en constant in discussie gaan omdat ze alles beter menen te weten terwijl ze het hartstikke fout hebben, ja daar kan ik me enorm aan irriteren.
Dat is een goede, die houd ik erin! En zeker wen je aan alle dingen die je ziet. Denk zelf maar eens aan die muur die eigenlijk nog geverfd moet worden, die loshangende deur, of de andere kant: een prachtige omgeving waarin je woont. Alles wordt op een gegeven moment gewoon en zie je niet meer. Pas als je het een tijdje niet hebt gezien, valt het je weer (eventjes) op.
Dit zo ongeveer. En iemand met lieve sprekende ogen en een stralende lach is wat mij betreft al 'knap' genoeg. Beter dat dan iemand die een prachtig symetrisch gezicht heeft met lang dik golvend haar en vervolgens van die koude bitchy ogen en een benepen lach. Om van de inhoud nog maar niet te spreken. Maar inderdaad als iemand een laag IQ, maar vooral EQ heeft, kan ik daar verder geen echt goede band of diepe vriendschap mee opbouwen. Dan is er te weinig gespreksstof en zitten we gewoon op een te verschillende golflengte. Dat wil trouwens niet zeggen dat ik die persoon niet aardig kan vinden.
Geen van beide! Gelukkig heb ik-naar objectieve maatstaven-een zeer knappe man die bovendien ook nog eens heel slim is. Maar om met iemand het bed te kunnen delen en onder één dak te kunnen wonen moet die persoon voor mij toch op z'n minst wel aantrekkelijk zijn en een bepaald intelligentie niveau hebben. Dat laatste hoeft trouwens niks met genoten opleiding te maken te hebben, ook al gaat dit regelmatig samen.
Ik zou denk ik niet vallen op een heel lelijke man. Wat is de definitie van knap? Ik heb gelukkig een mooie en intelligente man. Maar ik zou liever een interessant leuk gesprek willen voeren met een heel aardig iemand die minder gezegend is met zijn of haar uiterlijk dan met iemand die heel dom is en onder de dikke lagen make-up zit en vanalles aan zichzelf heeft laten sleutelen en zichzelf the bomb vindt.
ja ben ik het denk ik wel mee eens, iedereen heeft wel wat moois en wat lelijks (ja zelfs ik LOL (grapje!)) maar als je niet op 1 lijn zit met iemand of dat nu domheid of bepaalde eigenschappen zijn dan overleeft je relatie dat denk ik niet en uiteindelijk worden we er allemaal niet knapper op met een vetrolletje hier en een rimpeltje daar, grijze haren, leven veranderd je altijd..
.. ik heb echt wel vriendjes gehad die niet de knapste waren zeg maar. . Niet omdat ik niet beter kon krijgen maar omdat ik ze op dat moment de beste vond.. liever lief dan lelijk. .. Hoeveel vrouwen ik wel niet heb zien pronken met hun zozo genaamd knappe kerels en die van mij uitlachen. . Om vervolgens een paar jaar later in een blijf van mn lijf huis oid te zitten (in het extreemste geval).... Schoonheid zit van binnen. . Lelijkheid (van buiten) went idd.. Schoonheid van binnen straalt vanzelf naar buiten. ..
Domheid went nooit!!! Lelijkheid went soms en soms niet, ooit heb ik een vriendje gehad, zooo lelijk als de nacht, maar naarmate ik hem leerde kennen viel ik voor hem en zijn lelijkheid verdween en begon hem zelfs mooi te vinden Maar ik vind mezelf ook niet moeders mooiste en vind mezelf ook lelijk haha maar moet zeggen DAT WENT NOOIT!!! (mieschien iets meer liefde voor mezelf creeren)
Ik weet het niet. Er bestaan maar weinig echt lelijke mensen, iedereen heeft wel iets. Mijn schoonzus is niet zo slim. Daardoor kunnen we geen heel diepgaande gesprekken voeren over bepaalde dingen. Maar ze is wel altijd vrolijk, superlief, onbaatzuchtig en echt een fantastisch persoon. Ik ben heel blij dat zij mijn schoonzus is. Ik vind persoonlijk negatieve mensen die altijd klagen het ergste.
Mmm dat vind ik een goede. Nu moet ik sowieso zeggen dat ik nooit echt naar uiterlijk kijk ik val echt op een persoon zijn innerlijk. Maar als er een is met t IQ van een garnaal waar je nog geen fatsoenlijk gesprek mee kan voeren is het zo over..
Als mensen leuk zijn en ze zijn lelijk, dan wen je daaraan. Je ziet dan alleen hun persoonlijkheid. Maar ik kan ook wennen aan een `dom persoon`, al vind ik dat wel heel naar klinken als ik eerlijk ben. Ik zeg dan liever `iemand met een lager niveau`