Hoi mensen, Ik heb bijna 2 weken geleden mijn eier sprong gehad... En sinds 1 à 2 weken had ik last van mijn borsten en en opgezette buik... Nu ben ik smorgens misselijk hoofdpijn duizelig en mijn borsten beginnen steeds meer in zicht te komen in mijn onder buik heb ik soms van die kleine felle steekjes en ik ben echt over gevoelig en kan weinighebben begin al om niks te huilen ben duizelig en heb hoofdpijn... Over 1.5 week zou ik mijn nod moeten hebben Ik sta er niet stil bij heb genoeg andere dingen aan me hoofd maar dacht drop het even hier misschien weet iemand wat er is... Groetjes
hallo we doen dit werk naast onze drukke baan en ons gezin, soms duurt het even voor je antwoord krijgt. Graag je geduld en begrip hiervoor. Aan de klachten die jij beschrijft kan ik niet afleiden of je wel of niet zwanger zult zijn. Je zult geduld moeten hebben tot je NOD, dan kun je een test doen en weet je meer. Succes met afwachten! Mirjam
Hoi mirjam, Maakt niet uit snap het ook wel dat het druk is haha... Tja er zit niks anders op dan wachten maar vindt het zo frappant... Toch bedank voor je reactie.