Droogt jullie wasgoed ook zo slecht?

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb geen wasdroger en droog alles nog lekker ouderwets op een droogrek of een droogmolen in de zomer.

Nu gebruikten we eerst de 'babykamer' als wasgoed kamer. Nu gebruik ik een ander, kleiner slaapkamertje.
    Ik heb het idee dat het wasgoed in deze kamer minder snel droogt, of zal het liggen aan het weer/luchtvochtigheid?
    Ik weet dat we dit probleem eerst ook hadden in de andere kamer, maar na een paar maanden was de was altijd binnen 1 dag droog. Zal de kamer moeten 'wennen' aan het vochtige wasgoed?

Ik heb gisterochtend om 11 uur het wasgoed opgehangen. De sokken en boxershorts en t-shirts zijn nu wel droog. Maar de spijkerbroeken zijn nog vochtig in het kruis, en de dikkere shirts nog vochtig bij de oksels. Ik zal het dus nog maar een nachtje laten hangen :rolleyes:

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

het licht ook aan het weer hoor ik merk het nu ook.ach ik laat het gewoon hangen op zolder daar heb ik er geen last van.maar het duurd nu wel wat langer.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hetzelfde probleem hier. Ik stop zoveel mogelijk in de droger, maar natuurlijk niet alles... Wilde gisteravond een spijkerbroek aan die er al ruim 1,5 dag hing en die was nog klam op sommige plekken. Dus heb hem maar gefohnt, wilde hem zo graag aan :)

Tot 3 weken geleden had ik dit probleem trouwens niet, dus denk echt dat het door het weer komt...

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nu het weer vochtiger is hangt het wasgoed hier ook 2 dagen op het rek hoor!

Gelukkig alleen kleding.. de rest hup in de droger..

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

wij hebben ook geen droger (wil ik niet) maar geen problemen met drogen gister morgen 2 wassen even snel buiten gedroogd tussen de buien door.
    En anders zet ik het in de garage of schuur en ik kan het ook nog boven kwijt. Maar wij hebben wel zoveel ondergoed enz dat wij het niet door hebben mocht het 3 dagen ophangen om te drogen

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb gelukkig wel een droger.
    als het even kan hang ik mn was ook lekker buiten, maar met steeds die buien durf ik het niet aan.
    de was die niet in de droger kan hangt nu binnen op een rek. ik heb op die kamer altijd het raam open en zet het rek voor het raam (raam kanteld naar binnen dus het regent nooit in) zodat de wind van buiten een beetje helpt.
    toch gebeurt het mij ook vaak dat de was wel 2dagen moet drogen.
    dingen die snel droog moeten zijn hang ik meestal ff over een stoel in de woonkamer.

liefs doris

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier duurt het ook wat langer dan normaal voor de was droog is.

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    FF EEN ROOSTERTJE OF RAAMPJE OP EEN KIER OPEN ZETTEN....komt er meer lucht bij en droogt t eerder...

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hier ook dat probleem, maar denk dat het door het weer komt, heb het hier ook op een slaapkamer hangen, zorg altijd ervoor dat er wat meer ruimte tussen de kleding zit, dan komt er meer lucht bij, en dan droogt het binnenv 24 uur meestal.

10. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hier ook hoor!
    komt denk ik mede door het weer.... (regen regen regen)
    Ik heb wel een wasdroger dus als ik erg achterloop gooi ik er ff een wasje in maar probeer hem zo min mogelijk te gebruiken. Bij mij duurt het ook 1,5 á 2 dagen voordat het echt goed droog is!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier ook! Wij hebben zaterdag een droger gekocht zodat de grote lappen als beddengoed en handdoeken nu eindelijk snel droog worden.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik droog het nu op zolder, maar dat duurd ook 2 dagen hoor, en dan zijn de spijkerbroeken idd soms nog niet droog.
    Ik zou op dat kamertje de verwarming even aanzetten.

13. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ja, hier schiet het ook totaal niet op. Ik heb het op de overloop hangen over de balustrade bij de trap, het hangt vanaf zaterdagavond... Tussentijds wel een exta was gedraaid, maar dat heb ik toen de jongens naar bed gingen beneden over de verwarming gehangen, volgende gelukkig dag droog.

14. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde ;)
    we hebben dan ook gelukkig onze droger nog :D

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier duurt het ook langer, en het scheelt ook onwijs of ik een raam openzet of niet. Raam open, veel sneller droog!
    Ik heb ook een droger maar die gebruik ik eigenlijk alleen voor lakens en handdoeken, ik vind het zonde van de stroom :)

16. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hier doet de verwarming hetr allemaal, die springt om 6 uur smorgens aan tot half 8, en dan gaat hij weer uit, zodat ik warm mijn bedje uitstap. Hierdoor droogt mijn was een stuk vlotter

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    bij mij droogt de was ook wisselend hoor. Vaak is het de andere dag al droog, maar bij vochtig weer duurt het soms even wat langer:(

18. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hier ook hoor, mopperde al dat ik een droger wilde...

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier gaat ook alles in de droger, in huis krijg ik het echt niet droog.

Deel Deze Pagina