Wij hebben dr 1 het is wel een oldtimer, maar dat zit niemand geen belasting meer betalen, en op gas rijden , dus als hij niet gebruikt wordt kost tie niks Oldtimer verzekering erop van 90 euro per jaar en rijden maar. Alleen moet je wel in een oldtimer willen rijden, en dat wil niet iedereen
ik snap het niet zo goed...je man/vriend heeft een neiuwe baan...maar daar gaat hij op achteruit?....hij verdient weleens waar meer maar moet daar voor wel zijn lease auto inleveren.?..en jullie moeten nu voor een auto een lening afsluiten? begrijp ik het zo goed? misschien dat hij bij zijn nieuwe werk gever een auto kan lease omdat een auto voor oproepdiensten ook verplicht is? dat de baas een deel betaald en jou man? of zit ik er nu heel erg naast?
Off topic: Wij hebben vodafone en betalen automatisch onze rekening. Dus geen rekening die niet betaald wordt. Maar toch BKR geregisteerd. En eigenlijk doet elke telefoonprovider dat alleen weten mensen dat niet. Het is dan geen schuld registratie, maar alleen de melding dat er een abbonement is. Bel maar eens met je provider,
Nee hoor, wij hebben nog nooit een rekening niet betaald. Trouwens we hebben nog bij geen enkel bedrijf een rekening te laat betaald en staan nooit rood. Dus wanbetalers, nee hoor, 8)
nee ik bedoel als je niet betaald kom je op de zwarte lijst en dan kan je geweigert worden voor een hypotheek of lening...ik zeg niet dat jij dat bent....maar je zei iedereen die een abonement heeft staat bij het bkr...en ik bedoelde dat je daar gelijk in hebt....en dat ze daar zwarte lijsten hebben als je niet betaald je daar naar toe geschoven word....ja ik ben heel moeilijk in begrijpend lezen...want mijn verhaal had nu ook al veel korter kunnen zijn sorry....heb een beetje erge last van dislexie
O ok, zo bedoel je. Ja de registratie voor een lening kan er wel zijn, maar zodra het mis gaat met betalen komt er de zwarte lijst. Ik snap het.
ik zou gaan voor een oude mercedes station.. een van 25 jaar oud.. belastingvrij.. ben zelf ook op zoek nu naar een mooie. motorisch zijn ze niet kapot te krijgen en ze worden naarmate je er langer in rijdt en onderhoudt meer waard. dingen worden aangeboden voor 1500 euro.. gastank erin voor 1200 en je bent klaar. rij zelf al een jaar in een benz van ouder dan 25 jaar... wil nu dus de stationuitvoering.
Als je wel eens op afbetaling koopt bij een postorder bedrijf staat dat ook bij het BKR trouwens. Als je misschien gas gaat rijden zou ik gaan kijken voor een auto met een G3 instalatie erin. Dit is milieu vriendelijker, en mocht je nu denken..zal mij wat schelen, vind mijn eigen portemonee belangrijker...een G3 instalatie geeft je een voordeel, omdat het milieuvriendelijk is hoef je niet zoveel wegenbelasting te betalen als was het een gewone lpg instalatie. Wij hadden dit in onze vorige auto en betaalde minder wegenbelasting als diezelfde auto op benzine zou kosten. Toch een heel fijn en groot voordeel want grote lpg auto's zijn duur in wegenbelasting.
het maakt toch niet uit als je met een mobiel abonnement staat geregistreerd? als je geen wanbetaler bent is er niets aan de hand. trouwens, als je rood KAN staan staan, sta je ook in het bkr. bijna iedereen staat erin, dat hoeft niet negatief te zijn. en volgens mij kan het wel aangepast worden. ik belde gister mijn bank, omdat ik van mijn aflossen in termijnen van mijn creditcard afwilde (wilde gewoon in 1 keer betalen) en toen zei de telefooniste dat mijn registratie aangepast zou worden.