Ik zag vrijdag dat SBS6 het stokje van Paul de Leeuw gaat overnemen met "zijn" wensprogramma. Het wordt gepresenteerd door Beau en Gerard. Wat vinden jullie hier nou van? Ik hoop/denk echt dat het gaat floppen. Dat programma was toch echt van Paul de Leeuw? Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat evenaren....
Dat zeg ik ook altijd..campingzender Maar ik denk dat het programma helemaal niks wordt. Moet zeggen dat ik het de laatste tijd van paul de leeuw al minder vindt worden, dus laat staan als beua en gerard het gaan presenteren
Als SBS nou gewoon wordt opgeheven en ook Paul de L. nooit meer op tv komt, zijn we gelijk van een hoop irritante onzin tv af.
Beau en Gerard BAH echt dubbel fout!! En dan nog een concept jatten ook, jammer hoor. Ik wil ook Paul de Leeuw terug.
Buiten het feit dat ik het ook (meestal) geen leuke zender vind, denk ik niet dat het concept gejat is. Bron: Beau en Gerard doen ´Mooi Weer De Leeuw´ voor SBS - Binnenland - de Volkskrant
Jaa vind ik ook! Het was van paul de leeuw, dan word zoiets nooit meer zoals het was. Zeker neit bij sbs. Daar word alles zooo opgeblazen! Vind sbs trouwens sowieso weinig aan de laatste maanden. Te overdreven allemaal!