31 weken zwanger Algemeen niet lekker voelen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by wiebertje, Jul 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen hele vage klachten mijn bloeddruk is vaak laag maar nu heb ik ook last van een rare tintelingen in mijn armen wat naar mijn hand toe trekt, mijn handen doen nu ook pijn vooral bij de knokkels?

Verder kan ik nu echt niet langer dan 30 sec op mijn benen staan totaal geen fut, licht in mijn hoofd kan niet slapen terwijl ik doodmoe ben weet niet wat ik hier mee moet, toch even naar de dokter/vk???

Alvast bedankt voor jullie antwoord

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Vervelend dat je je zo voelt.
    Die tintelingen kan komen door vocht vast houden waardoor je spiertjes en zenuwen in de arm/vingers bekneld komen te zitten. Dit geeft tintelingen. Wat evt. kan helpen is een sessie van warm en koud water op je armen afwisselen en dan een 1 minuut koud dan weer 1 minuut warm en dat een paar keer. Dit verbeterd de doorbloeding.

Doordat je een lage bloeddruk hebt heb je makkelijker last van slapheid. Behalve goed eten, multivitamines en extra zout is hier helaas weinig aan te doen.
    Blijf je dit houden bel dan wel even naar je verloskundige om te checken of het inderdaad van een lage bloeddruk komt of toch iets anders is.

Groetjes Ineke

3. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    maar ik hou helemaal geen vocht vast helemaal niet zichtbaar? ben wel in 2 weken tijd bijna 4 kg aangekomen.

Het word ook niet beter alleen maar slechter ga maandag even langs de arts

4. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Vocht vasthouden is niet altijd zichtbaar.

Groetjes Ineke

Share This Page