Ik had sinds vannacht ineens een soort steek in mijn onderbuik, zo bij het schaambot. Ik kan alleen niet zeker zeggen of het daar wel gelocaliseerd was, want drukte ik hoger, voelde ik het ook. Vooral als ik op mijn zij ging liggen, deed het zeer. Ik heb het een tijdje wat gemasseerd en daarna is het over gegaan...Als ik echt wat harder drukte, voelde ik links net naast mijn bekken-bot (geen idee hoe ik nhet anders moet noemen..) een kleine verdikking. Nu vraag ik me dus af of dit bandenpijn is en of het kan kloppen dat je zo'n band voelt, dat deze iets verdikt is...?? Kan iemand me hier iets meer over vertellen? Anouk
Ik heb het in het begin van mijn zwangerschap ook een paar keer gehad....'s nachts echt zo'n steken dat ik niet wist hoe ik moest liggen en bang was dat het (weer) mis ging. Bij mij waren het waarschijnlijk mijn darmen. Maar het voelde nét zoals jij beschrijft, bij draaien ging ik echt door de grond. Of het je banden kunnen zijn weet ik niet. Achteraf voelde het bij mij veel anders dan de bandenpijn die ik iets later kreeg. Als je het niet vertrouwt kun je altijd ff kontakt opnemen met je VK. Groetjes Noralien
Ja, mijn darmen kunnen het ook wel zijn jah...Wat luchtophoping, want (ff beetje smerig misschien ) ik had nog niet echt winden gelaten...het leek ook wel na de 'massage' op mijn buik, dat alles beter op zijn plek lag... Ik heb er daarna heel de dag geen last meer van gehad, dus vertrouw het op zich wel.. Dank je wel voor je antwoord! Als er meer zijn die het herkennen: graag reactie! Helpt altijd ongerustheid weg te halen en dingen te delen! Anouk