Binnenkort hebben wij de 20-weken echo en dan kun je zien of het een jongetje of een meisje is. We zijn zo benieuwd en willen het eigenlijk wel weten. Hoe zit dat met jullie? Willen jullie het weten of de verrassing er nog inhouden? En gaan jullie het wanneer jullie het weten aan iedereen vertellen of houden jullie het geheim?
Ik zal het wel willen weten hoor, makkelijk voor het shoppen En wij houden het niet persé geheim.. (als we het weten) -x-
ik zou het wel willen weten ik denk ook dat het komt omdat het dan de eerste zou zijn maar ik zou het niet tegen de familie zeggen ja tegen onze ouders maar meer ook niet
wij willen het ook graag weten net als bij de 1e keer maar ook nu houden we het wel weer geheim voor de rest
Ik wilde het heel graag weten, voor mij geeft het een intiem gevoel, en we spreken hem al aan met zijn naam (al is het nog in de buik haha) Iedereen om ons heen weet het ook en ook hoe die gaat heten en dat maakt het eigenlijk super leuk, iedereen leeft nog meer mee en vraagt hoe het gaat met Dean..
Wij willen het zeker ook weten. 16 juli heb ik de 20 weken echo. We houden het wel zeker geheim, dat is echt iets voor ons tweetjes. De rest komt er wel achter als het geboren is!
Ik kreeg pas de opmerking naar mijn hoofd dat dan de verrassing en het speciale ervan af zouden zijn; mijn reactie; "ik ben toch geen verrassingsei" kwam meteen naar buiten, alsof het niet meer speciaal is als je het weet (geloof me het commentaar van mensen soms, je zou ze iets kunnen aandoen!)
IK heb ervoor gekozen om het te weten, en mijn man wil t niet weten... best lastig, maar we gaan samen naar de 20 weken echo, en dan krijg ik te horen wat t is, en mn man niet maar weet zeker dat hij uiteindelijk ook wil weten wat t is...
Nee, wij wilden het beide keren niet weten. Ik moet wel zeggen dat ik het nu lastiger vind, op de echo krijg ik echt de neiging om te kijken (Heb er al 1 extra gehad en met 32 weken krijgen we er nóg één). Maar nog maar een paar weekjes wachten en dan kunnen we het "live" zien...
Ik weet het nog niet. Aan de ene kant ben ik supernieuwsgierig en aan de andere kant hoef ik het niet te weten. we hebben nog 8 weken om er over na te denken.
Wij willen het echt niet weten. 8 juni hebben we pretecho gehad en we hebben er bewust voor gekozen het niet te willen weten. Wij vinden dat de verrassing bij de geboorte er dan al af is. Voor ons maakt het juist spannender om te gaan gissen! En al zou ik het wel weten.. we zouden nooit de namen al noemen. Ieder natuurlijk zijn eigen keuze, maar dan heb je nog weinig te vertellen als de kleine is geboren. En daarbij komt dat grotendeels vaak ook nog verkeerd zijn ingelicht. Dat het een meisje blijkt te zijn ipv jongen of andersom. Ik ken heel wat mensen in de buurt die dachten het te weten..tot de geboorte. Dus nee wij kiezen ervoor om niets te weten!
wij wilden het heel graag weten! En zijn nu zooo blij dat we weten dat we een zoon krijgen! Het lijkt alsof de band met mijn ongeboren zoon nu heel anders is nu ik weet dat het een ventje is! Ook het shoppen maakt het veel leuker! En voor ons heeft ons mannentje nu al een naam! (die vertellen we lekker nog ff niet, hihi!) Liefs kiss