hello ik vroeg me af wat voor het gekste gegeten hebt tijdens zwangerschap!? en was het een boy of girl? zou het beinvloeden? ik niets speciaals veel pasta en pure zwarte chocolade voor de 1 ste een boy voor het 2 de hamburger van quick demoniak! girl en de 3 de hier vis met pasta maar een begin ! of tomaat saus en denk een boy
belegen kaas,waterijs,witte boterhammen met veel boter en vruchtenhagel,sinaasappelsap(en dan het liefst zo zuur mogelijk) het is een meisje Bij mijn eerste zoon spa rood,broodjes doner,tomaten met peper en zout,salades Bij mijn jongste zoon m en m`s(die bruine zak),ben and jerrys chunky monkey,salades
Hier in het begin veel half volle melk (hou normaal niet van melk) en vruchensapjes en veel fruit,daarna salminak ballen, nu is de nieuwste tik karnemelk bijna een pak per dag! Het is een meisje
Ben helemaal verslaafd aan mars ijs..mmm verder gaat vet voedsel er ieder moment van de dag wel in, friet, mac donalds..
Sinaasappelsap en karnemelk. Liters per dag, en dat terwijl ik normaal altijd veel te weinig drink. En zwart/witjes. Hele zakken eet ik daar van leeg. Ik weet nog niet wat het wordt. Volgende week de 20 weken echo. Spannend!! Zelf heb ik het idee dat het een meisje wordt.
Alles met vanille! Vla, pudding, kwark... mmmm Met melk heb ik echt iets raars, ik vind het nog steeds supergoor, maar ik kan maar niet ophouden met melk drinken.. Weet nog niet wat het wordt (ik vermoed jongen).
melk (lus ik normaal dus echt niet) en majo met frikandel (lus normaal geen majo) en dan echt een half bord met majo en 1 frikandel en het is een meid
nu alles waar maar suiker in zit, zelf zuikerklontjes zijn niet meer veilig haha . het is een zoon. verder salmiak snoepjes, drop en gewoon zoete salmiak. hele potten en zakken gaan er door heen tot misselijkheid aan toe. toch kan ik het niet opruimen en door me lage bloedruk 100/55 mag ik er best wel wat van eten gelukkig anders zou ik gek worden bij me dochter at ik heel veel kibbeling (luste ik normaal echt niet) o ja en de mac. aan de mac moet ik nu niet eens denken blerk. en melk echt 2 liter per dag.
Smeerkaas! Die lange bakken gingen er met 5 tegelijk in de boodschappenkar! Manlief vroeg: Hebben we er echt zoveel nodig?? Ik: jahaa, straks grijp ik mis! Hahahhaa!! (is inmiddels al 3 jaar geleden, hoop snel weer gekke trek te hebben!) Het is overigens een meid geworden die de eerste twee jaar niets anders op brood lustte dan; je raad het al... Smeerkaas!
ik vind echt alles wat heel vettig is en heel zoet zo lekker, schotel mij geen gekookte aardappel voor want eet het niet egt bijna elke dag frituur. of frieten met nutella en mayo mmmm echt heerlijk en drank met veel prik in ice tea mmmm... en het is een jongen liefs k.
Bij mijn eerste zwangerschap at ik veel vis en wortels warm met kaassaus, en heel veel chocolade! Dit is een meisje. ben nu zwanger van de tweede en ben heleaal gek van zoute drop en salmiak!!! Verder veel dorst en drink het liefste Spa fruit. Weet nog niet of het een jongetje of een meisje is. xxx lola
Bij m'n dochter wilde ik alleen maar frambozen eten, maar dan ook alles waar het in zit! En nu weer. Maar wat ik niet lustte bij mijn dochter, daar heb ik nu wel echt zin in: de beroemde augurken!!! HAHAHAHA (echt waar hoor)
Bij mijn dochter had ik buien(om maar even zo te noemen) met zure matten en chilliesaus. Maar voornamelijk Water ijsjes en ijsklontjes! Heerlijk Deze keer heb ik nog niet echt gekke dingen ofzo, ja de Mac! maar daar hoef ik niet zwanger voor te zijn hihi Het wordt een jongentje,
ben helemaal weg van kaas,sinas en salmiak en zout drop..heerlijk.Weet nog niet wat het is..ben benieuwd