Hey dames, ik heb even een vraagje. Mijn zoontje is bijna 6 maanden. Nou zijn we van de week naar het cb geweest en is hij 65 cm en 7 kilo. Is dit nou echt heel klein? Hij was 3 weken te vroeg geboren en was maar 44cm dus hij zal vast iets kleiner zijn dan normaal. Maar we hebben een loopstoeltje voor hem gekocht en hij kan gewoon niet met zijn voetjes bij de vloer. Zelfs niet op de laagste stand. Dus ik vraag me af, hoe groot zijn/waren jullie kindjes met 6 maanden?
nou hier met 7 mnd precies gegaan : 65 cm en 8 kg lekkere dikzak ...is geboren met 48cm en 2940 gram ze zeiden dat zn gewicht wel iets harder gaat dan de groei, maar zn lijntje gaat qua verhouding wel goed vonden ze
Mijn oudste dochter is 4,5 week te vroeg geboren en was met 6 mnd 65 cm en woog 7490 gram.(effe opgezocht).Mijn andere dochter was met 6 mnd 65,5 cm en woog 6840.Dus zo klein is je zoontje volgens mij niet hoor.
Mijn mannen zijn 5 weken te vroeg geboren, toen waren ze 42 cm en bij 6 maanden 64 cm en ook 7 kg! Je mannetje groeit goed toch! Da's het voornaamste!!!
Hier een grote en dikke(re) baby Vind het soms stiekem wel jammer dat ze zo hard gaat juist! Bij geboorte was ze ook niet klein: 54 cm en 3840 gram. Na 6 mnd: 69 cm en 8240 gram! Dus je mannetje groeit in verhouding harstikke goed! Zou me er niet druk om maken!
Dames bedankt voor de reacties. Niks aparts dus inderdaad! EN het is ook zo, hij groeit goed en ziet er gezond uit! Dat is het voornaamste natuurlijk. En de ene baby is nu eenmaal kleiner/groter dan de andere. Maar ik vroeg me af of hij nou heel erg afweek van het gemiddelde... Bedankt voor de reacties!
Ook 2 minikindjes zoonlief was met net 6 maanden 63 cm en net 6 kg. Met 7,5 maand was hij 65 cm en 6,5 kg. Dochter was met 5,5 mnd 6,7 kg en 62 cm. Dochter zat net onder het onderste lijntje. Zoonlief is in verhouding langer dan zijn zus maar een stuk lichter.
Even opgezocht: bij 4 maanden: 65,5 cm en 6774 gram bij 7 maanden: 70,5 cm en 8350 gram Ze is bij de 6 maanden niet geweest, we zaten toen midden in een verhuizing.... Oh en bij de geboorte was ze 53 cm en 3610 gram!
Bij de geboorte: 49 cm en 2935 gr, met 6 mnd: 69 cm en 8375 gr, met 7,5 mnd: 72 cm en 8850 gr. Lengte en gewicht gingen na zijn geboorte in een vrijwel rechte lijn omhoog Nu zwakt de lijn gelukkig weer wat af, vind Julian voorlopig wel even groot genoeg zo
mijn jongste is ook bijna 6 maand en was vorige week ook 65 cm en 7 kilo... ze was 3 dagen na uitgerekende datum geboren...
Hier bij 5,5 maand: 68.4 cm en 7630 gram. Hij zit met lengte iets boven het gemiddelde, maar zijn vader is ook lang, 1.93! En gewicht zat precies op gemiddelde...
ben net vd week weer geweest: met 6mnd 66,5cm 7000gr nu met 7,5 mnd 68,5cm en 7640gr ook iets onder het gemiddelde, maar ze groeit lekker! Alle kindjes zijn weer anders, mn zoontje was en is nog steeds boven het gemiddelde en was toen met 7,5 mnd al 9 kilo geweest.