Hoelang duurde jouw intake bij de VK. Bij mij om precies te zijn 17 minuten! Zij was zo zakelijk, zo kort af. Zo bezig met haar lijstje afwerken! ze was echt haar puntjes aan het afwerken, heel snel! Had ik er teveel van verwacht?
he, dat is wel vervelend, kan me voorstellen dat het je tegenviel. Heb je zelf nog vragen gesteld of niet? Ik heb 4 maart mijn eerste afspraak maar heb van de assistente begrepen dat er een uur voor ingepland wordt. Dat scheelt dus wel even.
Omdat ze zo snel was met alles was ik helemaal overdonderd. Ik had niet eens meer de fut/zin/ tijd om iets te vragen. Voor ik het wist stond ze al bij de uitgang om een afspraak te maken voor de 12 weken echo
Dat is wel héél erg snel! Mijn eerste intake was volgens mij drie kwartier ofzo (bij de eerste). Bij de tweede ging het wat sneller, maar toen was ik natuurlijk al bekend bij de vk.
Bij ons duurde het ong. 45 min. We kregen een zeer uitgebreide vragenlijst en alle ruimte om vragen te stellen. Ik heb wel een soortgelijke ervaring bij onze eerste echo, onze echoscopiste vond ik erg zakelijk en snel te werk gaan. Erg jammer... Je kijkt daar toch weken naar uit. Gelukkig hadden we afgelopen donderdag een hele leuke dame voor de 2e echo, dit maakte veel goed
bijmijn eerste had ik ook een uitgebreide intake van 3 kwartier, en toevallig morgen ook intake gesprek wat 3 kwartier gaat duren.
Bij mij duurde het ook maar een kwartier. Vond ik ook nogal een afknapper. Eerlijk gezegd hoop ik dat het dit keer wat langer duurt aangezien ik nogal wat te vragen heb over de afronding van mijn vorige zwangerschap (uiteindelijk bevallen in het ziekenhuis en nacontrole van een waarneemster gehad).
Ik geloof een half uur, drie kwartier ofzo. Maar ze werkten net met een nieuw computersysteem, dus dat haalde het tempo er ook wel een beetje uit.
he wat jammer... hier duurde het bij de 1e ook 3 kwartier. Volgende week heb ik m'n intake voor dit kindje. Maar aan de telefoon was ze al heel belangstellend. Vragen hoe het ging, hoe ik me voelde etc. Dus toen al alle tijd. Dus ik denk dat ze hier wel anders zijn. Is het één verloskundige? Of zit je in een praktijk met meerdere? Want dan hoop ik dat de rest aardiger is, óf dat deze net haar dag niet had...
Mijn vk zei dat ze er een uur voor ging inplannen. Of het ook echt zo lang gaat duren weet ik niet. Maar ik vind het vervelend voor je dat die mevrouw zo kortaf was, dat is nogal een afknapper!
Bedankt dames dat jullie je ervaringen hebben willen neerzetten. het was echt een afknapper. Voor diegene die er om hebben gevraagd: het is een praktijk met 6 VK's. 1 van de VK's had ook de echo gedaan, die was vriendelijk en persoonlijk. diegene met wie ik de intake had de volgende dag, vroeg niet eens hoe het met me ging of hoe ik me voelde. Bij mij op de afspraakkaart stond dat een 1e intake meestal 45 tot 60 minuten zou duren. :x