Anne is bijna 8 maand maar naar mijn idee drinkt ze te weinig ze krijgt nog 3 flessen melk van ondegeev 200ml de ene keer drinkt ze ze wel leeg en de andere keer niet. nu krijgt ze om 6 uur 11 uur en 7 uur een fles verder wil ze niks drinken heb echt alles al geprobeert het lijkt mij dat er een te lange tijd tussen 11 en 7 uur zit. Kent iemand van jullie dit probleem of weet mischien een idee ze eet trouwens heel goed verder brood fruit en groente. groetjes gerdein
Heb je al verschillende smaken geprobeerd? Iman luste in het begin alleen appel/aardbei van het AH merk (diksap) ... Nu is ze niet meer zo kieskeurig, maar ik lees wel vaker dat het even zoeken is naar de goede smaak
Wij hebben dat bij gijs ook gehad maar we hebben een andere fles met antilek speen geprobeerd en hij drinkt in een keer alles. Hij wilde gewoon een andere speen.
Hier ook niet zo'n drinker ik probeer het gewoon iedere dag heb ook alles geprobeerd heb nu roosvicee. En de antilek beker van avent met zacht tuit. en geef die dan haar zelf in de box, vandaag voor het eerst redelijk wat gedronken. succes ermee