Hoi allemaal, Normaal gesproken heb ik een cyclus van 27 a 28 dagen. Volgens mijn berekeningen had ik op 6 december ongesteld moeten worden. Gebruik geen ovulatietesten, omdat ik toch niet teveel bezig wil zijn met het zwanger raken, al Is de kinderwens wel groot. Halverwege deze cyclus heb ik 1 dag wat bloedverlies gehad. Eigelijk alleen bij het afvegen. Uitgaand van de cyclus van 27 dagen, was dit bloedverlies net ná de eisprong. Dacht eerst aan innesstelingsbloeding maar heb gelezen dat dit meestal een dag of 4 na de eisprong is? ? Bij mij was het volgens mij 1 of 2 dagen na de eisprong. Weet dus niet precies wanneer mijn eisprong was maar ben maar van een 'standaard' cyclus uitgegaan die ik normaal wel heb. Al met al, nu inmiddels 4 dagen overtijd. Niet veel last, alleen soms wat buikpijn waardoor ik dacht aan een naderende menstruatie. Voor het laatst maandag getest. Durf nu nog even niet goed opnieuw te testen omdat het toch steeds een teleurstelling is. Als menstruatie uitblijft, moet ik toch gaan testen denk ik, weet alleen niet goed wanneer?? Bij 2 eerdere zwangerschappen al positief getest 2 dagen voor NOD dus dit is voor mij echt iets nieuws. Ik hoop dat jullie me iets verder kunnen helpen, met jullie ervaringen of tips? Alvast bedankt!
Hi Melodios, Ik kan je niet echt van advies voorzien helaas, maar herken je gevoel van 'niet durven testen uit angst voor teleurstelling' zo goed... Zit in hetzelfde schuitje nu. Heb met m'n vriend afgesproken vrijdag te testen als ik dan niet ongesteld ben, zit dan op dag 38 (maar heb altijd vrij lange cyclus). Op hoeveel dagen zit je nu van je cyclus? 31? Dan zou ik denk ik wel een gaan testen als ik jou was, zeker als je altijd zo netjes regelmatig bent..
Ik zou ook testen. Zelf heb ik een cyclus van gemiddeld 26 en zit ik nu op 31 en nog negatieve testen dus snap je onzekerheid. Mn eerste zoontje was 9dpo posi. Weet nu ook niet wanneer mn ei was.. Maar ik test wel elke dag! Duidelijkheid is toch het belangrijkst. Van wel of niet testen word je niet meer of minder zwanger
Jep, dag 31. Zat idd zelf ook aan vrijdag te denken.. probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar ja als je naar de wc gaat, kijk je automatisch toch of je al wat bloed verloren bent. Jij bent nu dus ook overtijd? Hoelang? En weet jij wel wanneer je je eisprong hebt (dmv ovulatietesten oid) ?
Haha, oh dat van naar de wc gaan en dan in je onderbroek kijken... Erg he? Ik doe geen ovutesten of temperatuur, dus ik heb geen idee wanneer m'n eisprong geweest is. Wij hebben donderdag een etentje met vrienden, en dan wil ik het nog ff niet weten mocht het raak zijn, want anders ben ik bang dat ik mn mond niet kan houden... Dus het wordt vrijdagochtend denk ik. Tenzij ik tegen een tegenvaller aanloop bij een wc bezoekje
Dat is zo Jojo1984, tis allemaal wat he. Het meest rare vind ik gewoon dat ik áltijd regelmatig ongesteld ben en op allebei mn zwangerschappen niet lang heb hoeven wachten, eerste 2 maanden, tweede 6 maanden. Dus ik weer gewoon niet wat me overkomt nu en wat ik er mee aan moet. Geef mn lichaam de kans tot vrijdag en dan maar weer een keertje testen..
Welke ronde zit je nu dan? Ik herken wel het weinig last hebben van klachten behalve denken: nu komt het.. En dan weer niets vaag he.
Voor mij is het nu ' pas' ronde 3. Het is allemaal nog wat vroeg dus, maar dat wil bij mij niks zeggen, aangezien ik bij mijn eerste zoontje ook al na 1 echte ronde al zwanger was haha. Maar wat denken jullie over het bloedverlies zo rond mn eisprong?
1/2 dagen lijk me erg vroeg voor een innestelbloeding. Misschien een eisprongbloeding? Dat kan ook las ik.. Ik had 1 druppel bloedverlies 9 dpo, vanaf toen ook een tuurtestje.
Vandaag moest ik bij de kruidvat zijn en maar gelijk wat nieuwe testjes meegenomen. Kon me niet bedwingen dus zo gauw ik thuiskwam, test gedaan en wederom geen tweede streep te zien helaas.. was geen ochtendurine maar had verder nog niks gedronken vandaag dus maakt denk ik niet echt uit.. Gelukkig hebben we weer een nieuw voorraadje liggen! Afwachten maar weer op n menstruatie (die hopelijk uitblijft)