Lengte cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lievelief, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hoi,

ik heb even een vraagje!

Stel: je hebt een korte cyclus van 26 dagen. En je hebt een zwangerschapstest die 4 dagen voor NOD al positief kan testen. Dan kan je dus op dag 22 al testen.
    Stel: je hebt een langere cyclus van 36 dagen. En je hebt dezelfde zwangerschapstest die 4 dagen voor NOD positief kan testen. Dan kan je op dag 32 pas positief testen.

Is het dan zo, dat je dus bij een korte cyclus ook sneller een innesteling, HCG aanmaakt enz? Of komt het gewoon dat je bij een korte cyclus sneller kan testen omdat je eerder een eisprong hebt?
    Waarom hebben sommigen dan sneller een eisprong? Wat kan hier de reden van zijn?

Ik heb gelukkig een korte cyclus, maar ik vraag mij gewoon af hoe dat nou precies zit! :(
    Heeft iemand met een cyclus van 36 dagen dan ook pas een eisprong op dag 22?

2. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    je word meestal rond de 14 dagen na je eisprong ongesteld.dat kan ook een paar dagen schelen 10-18 zoiets geloof ik.
    dus als je een langere cyclus heb dan heb je ook wat later je eisprong.
    heb je een korte cyclus dan heb je hem wat eerder.

het is niet zo dat je bij een kortere cyclus sneller hcg aanmaakt maar je kan dat gewoon wat eerder testen omdat je dan sneller overtijd bent zeg maar.

Deel Deze Pagina