Mijn dochter is van de week wezen logeren bij mijn schoonmoeder. Mijn schoonzusje is uit het niks zonder iets te vragen aan mijn vriend of mij, naar de juwelier gegaan om oor gaatjes te laten schieten! Ze is 3.5 maar ik wilde dit nog niet. Ik ben hartstikke boos en heb dit ook duidelijk gemaakt dat dit niet kan. Ik laat ze er wel in zitten omdat mijn dochter ze wilde en ze vond het zielig dat ze er geen kreeg! Ik maak ze goed schoon maar het is toch weer een zorg. Ik vond het gewoon niet nodig, niet nu. Ik ga contact zoeken met de winkel, ik vind het raar dat ze gewoon zonder toestemming van de ouders de gaatjes hebben gezet. Ik moest dit even kwijt geloof ik...
Ik zou daar absoluut niet blij mee zijn, sterker nog, heel erg boos. Zonder toestemming van jullie kan gewoon niet en ik zou schoonzus dat heel duidelijk maken. Ik snap wel dat je ze laat zitten, je dochter kan er ook niets aan doen.
WoW dat is echt belachelijk!! Ik zou ook echt woest zijn. Begrijpt je schoonzusje dat ze fout zit? Sterkte er mee!
Wooh, die durft ik zou woedend zijn. Hoe durft ze? Pfff snap dat je boos bent, zou dit echt niet pikken. Ik zou ook zeker de winkel bellen.. Wat zei je schoonzus ervan?
Ik zou ook woest zijn!!! Ongelofelijk dat je schoonzus zoiets doet, maar inderdaad helemáál onvoorstelbaar dat zo'n zaak dat zomaar zonder toestemming van de ouders doet bij zo'n klein meisje! Goed dat je ze erop aan gaat spreken, ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben!
Ik zou ook woest zijn. Niet dat je het nog terug kon draaien daardoor, maar goed, welke malloot doet zoiets zonder overleg te plegen met de ouders. :x
Logisch dat je woest bent, als dat hier gebeurt was zou ik denk ik ontploffen en er zeker een flinke ruzie komen. Snap ook totaal niet dat je schoonzus dit soort dingen niet overlegd tis niet zomaar even wat.
Mee eens! Maar wellicht verkeerde de juwelier in de waan dat je schoonzus de moeder van je dochter was? Ben benieuwd wat de juwelier te vertellen heeft. Ik zou ook woest zijn!