Dit kan toch niet?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Niveah, 27 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Mijn dochter is van de week wezen logeren bij mijn schoonmoeder. Mijn schoonzusje is uit het niks zonder iets te vragen aan mijn vriend of mij, naar de juwelier gegaan om oor gaatjes te laten schieten! Ze is 3.5 maar ik wilde dit nog niet. Ik ben hartstikke boos en heb dit ook duidelijk gemaakt dat dit niet kan. Ik laat ze er wel in zitten omdat mijn dochter ze wilde en ze vond het zielig dat ze er geen kreeg! Ik maak ze goed schoon maar het is toch weer een zorg. Ik vond het gewoon niet nodig, niet nu. Ik ga contact zoeken met de winkel, ik vind het raar dat ze gewoon zonder toestemming van de ouders de gaatjes hebben gezet. Ik moest dit even kwijt geloof ik...

2. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Ik zou daar absoluut niet blij mee zijn, sterker nog, heel erg boos.
    Zonder toestemming van jullie kan gewoon niet en ik zou schoonzus dat heel duidelijk maken.
    Ik snap wel dat je ze laat zitten, je dochter kan er ook niets aan doen.

3. PDaphne

PDaphne Actief lid

2 feb 2009
    193
    1
    0
    WoW dat is echt belachelijk!! Ik zou ook echt woest zijn. Begrijpt je schoonzusje dat ze fout zit? Sterkte er mee!

4. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Daar zou ik ook heel boos over zijn!!

5. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Oh, ik zou echt laaiend geweest zijn! Ik vind dit inderdaad echt niet kunnen.

6. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Wooh, die durft :$ ik zou woedend zijn. Hoe durft ze? Pfff snap dat je boos bent, zou dit echt niet pikken. Ik zou ook zeker de winkel bellen..

Wat zei je schoonzus ervan?

7. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    :$:$:$Ik zou ook woest zijn!!! Ongelofelijk dat je schoonzus zoiets doet, maar inderdaad helemáál onvoorstelbaar dat zo'n zaak dat zomaar zonder toestemming van de ouders doet bij zo'n klein meisje! Goed dat je ze erop aan gaat spreken, ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben!

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    :$ Ik zou ook woest zijn.
    Niet dat je het nog terug kon draaien daardoor, maar goed, welke malloot doet zoiets zonder overleg te plegen met de ouders. :x

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo dat is een streek zeg! Ik zou ook mega boos zijn en dat schoonzus laten weten!

10. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Logisch dat je woest bent, als dat hier gebeurt was zou ik denk ik ontploffen en er zeker een flinke ruzie komen.
    Snap ook totaal niet dat je schoonzus dit soort dingen niet overlegd tis niet zomaar even wat.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mee eens!

Maar wellicht verkeerde de juwelier in de waan dat je schoonzus de moeder van je dochter was?

Ben benieuwd wat de juwelier te vertellen heeft.

Ik zou ook woest zijn!

12. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Laaiend zou ik wezen.... En je schoonzus vragen waar ze in vredesnaam mee bezig is.
    Ik vind dit gewoon ronduit asociaal gedrag. Wie is zij om beslissingen te nemen over JOUW dochter.
    Als zij zo graag gaatjes wil bij een kind, neemt ze zelf maar een kind.

En een kind begint niet zomaar over gaatjes, tenzij je schoonzus erover begon.

Ow, wat zou ik helemaal over de zeik zijn.

En die kleine het eerste jaar niet meer alleen naar je schoonzus. Hoe graag je SZ ook zou willen, ze is gewoon niet te vertrouwen en dat mag ze weten ook

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee dat kan inderdaad niet. Ik zou des duivels zijn en ze kreeg van mij de wind van voren. Snap je schoonzus niet, maar ook je schoonmoeder niet. Die had dit tegen moeten houden.

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wooot!!

Waarom heeft je schoonmoeder dit ook uberhaupt toegestaan? En wat vind je man ervan?

Als dit in mijn situatie zou gebeuren dan spijt het me zeer voor hun, maar mijn dochter zou daar dus niet meer logeren. Wat denken ze wel niet, dat ze dit zomaar kunnen maken. Bij mij zou echt de Hell losbreken. Gelukkig bij mijn man idem ditto. Blegh zit me gewoon plaatsvervangend boos te maken. :x

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou, jij hebt je week echt niet he (dit bedoel ik in goede zin!) maar boy oh boy, die mensen hadden echt een probleem met me gehad! Daar liet ik mijn dochter niet meer achter. En de juwelier.....die is behoorlijk in gebreke gebleven, want een peuter piercen zonder toestemming van de ouder is echt fout!

16. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Nou, belachelijk zeg! Ik zou ook woest zijn, wat denkt ze wel niet?!!

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wow ik zou superpissig zijn.

Ik denk eerlijk gezegd dat de juwelier dacht dat je dochter gewoon haar dochter was. Denk dat die er weing aan kon doen.

Maar je schoonzus wel. Wat denkt ze wel niet zomaar zoiets te doen? Ik vind het ook best wat.

Ik ben benieuwd hoe haar reactie is.

18. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    wow.....

ik denk, nou ik weet, dat het huis te klein zou zijn en ik die persoon nooit maar dan ook echt nooooit meer in de beurt van mij of mijn gezin wil hebben.

Wat een gek zeg...

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik zou ook heel boos zijn! Dit kan echt niet nee!
    De juwelier kun je niks verwijten want die is er waarschijnlijk vanuit gegaan dat je dochter met haar moeder was. Maar ik zou zeker je schoonzus en je schoonmoeder erop aanspreken!

20. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Wow :$
    Ik zou echt WOEST zijn! Dat is nog zacht uitgedrukt.

Deel Deze Pagina