Mijn dochter is van de week wezen logeren bij mijn schoonmoeder. Mijn schoonzusje is uit het niks zonder iets te vragen aan mijn vriend of mij, naar de juwelier gegaan om oor gaatjes te laten schieten! Ze is 3.5 maar ik wilde dit nog niet. Ik ben hartstikke boos en heb dit ook duidelijk gemaakt dat dit niet kan. Ik laat ze er wel in zitten omdat mijn dochter ze wilde en ze vond het zielig dat ze er geen kreeg! Ik maak ze goed schoon maar het is toch weer een zorg. Ik vond het gewoon niet nodig, niet nu. Ik ga contact zoeken met de winkel, ik vind het raar dat ze gewoon zonder toestemming van de ouders de gaatjes hebben gezet. Ik moest dit even kwijt geloof ik...
Ik zou daar absoluut niet blij mee zijn, sterker nog, heel erg boos. Zonder toestemming van jullie kan gewoon niet en ik zou schoonzus dat heel duidelijk maken. Ik snap wel dat je ze laat zitten, je dochter kan er ook niets aan doen.
WoW dat is echt belachelijk!! Ik zou ook echt woest zijn. Begrijpt je schoonzusje dat ze fout zit? Sterkte er mee!
Wooh, die durft ik zou woedend zijn. Hoe durft ze? Pfff snap dat je boos bent, zou dit echt niet pikken. Ik zou ook zeker de winkel bellen.. Wat zei je schoonzus ervan?
Ik zou ook woest zijn!!! Ongelofelijk dat je schoonzus zoiets doet, maar inderdaad helemáál onvoorstelbaar dat zo'n zaak dat zomaar zonder toestemming van de ouders doet bij zo'n klein meisje! Goed dat je ze erop aan gaat spreken, ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben!
Ik zou ook woest zijn. Niet dat je het nog terug kon draaien daardoor, maar goed, welke malloot doet zoiets zonder overleg te plegen met de ouders. :x
Logisch dat je woest bent, als dat hier gebeurt was zou ik denk ik ontploffen en er zeker een flinke ruzie komen. Snap ook totaal niet dat je schoonzus dit soort dingen niet overlegd tis niet zomaar even wat.
Mee eens! Maar wellicht verkeerde de juwelier in de waan dat je schoonzus de moeder van je dochter was? Ben benieuwd wat de juwelier te vertellen heeft. Ik zou ook woest zijn!
Laaiend zou ik wezen.... En je schoonzus vragen waar ze in vredesnaam mee bezig is. Ik vind dit gewoon ronduit asociaal gedrag. Wie is zij om beslissingen te nemen over JOUW dochter. Als zij zo graag gaatjes wil bij een kind, neemt ze zelf maar een kind. En een kind begint niet zomaar over gaatjes, tenzij je schoonzus erover begon. Ow, wat zou ik helemaal over de zeik zijn. En die kleine het eerste jaar niet meer alleen naar je schoonzus. Hoe graag je SZ ook zou willen, ze is gewoon niet te vertrouwen en dat mag ze weten ook
Nee dat kan inderdaad niet. Ik zou des duivels zijn en ze kreeg van mij de wind van voren. Snap je schoonzus niet, maar ook je schoonmoeder niet. Die had dit tegen moeten houden.
Wooot!! Waarom heeft je schoonmoeder dit ook uberhaupt toegestaan? En wat vind je man ervan? Als dit in mijn situatie zou gebeuren dan spijt het me zeer voor hun, maar mijn dochter zou daar dus niet meer logeren. Wat denken ze wel niet, dat ze dit zomaar kunnen maken. Bij mij zou echt de Hell losbreken. Gelukkig bij mijn man idem ditto. Blegh zit me gewoon plaatsvervangend boos te maken. :x
Nou, jij hebt je week echt niet he (dit bedoel ik in goede zin!) maar boy oh boy, die mensen hadden echt een probleem met me gehad! Daar liet ik mijn dochter niet meer achter. En de juwelier.....die is behoorlijk in gebreke gebleven, want een peuter piercen zonder toestemming van de ouder is echt fout!
Wow ik zou superpissig zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat de juwelier dacht dat je dochter gewoon haar dochter was. Denk dat die er weing aan kon doen. Maar je schoonzus wel. Wat denkt ze wel niet zomaar zoiets te doen? Ik vind het ook best wat. Ik ben benieuwd hoe haar reactie is.
wow..... ik denk, nou ik weet, dat het huis te klein zou zijn en ik die persoon nooit maar dan ook echt nooooit meer in de beurt van mij of mijn gezin wil hebben. Wat een gek zeg...
Ik zou ook heel boos zijn! Dit kan echt niet nee! De juwelier kun je niks verwijten want die is er waarschijnlijk vanuit gegaan dat je dochter met haar moeder was. Maar ik zou zeker je schoonzus en je schoonmoeder erop aanspreken!