Dit kan toch niet?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Niveah, 27 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Mijn dochter is van de week wezen logeren bij mijn schoonmoeder. Mijn schoonzusje is uit het niks zonder iets te vragen aan mijn vriend of mij, naar de juwelier gegaan om oor gaatjes te laten schieten! Ze is 3.5 maar ik wilde dit nog niet. Ik ben hartstikke boos en heb dit ook duidelijk gemaakt dat dit niet kan. Ik laat ze er wel in zitten omdat mijn dochter ze wilde en ze vond het zielig dat ze er geen kreeg! Ik maak ze goed schoon maar het is toch weer een zorg. Ik vond het gewoon niet nodig, niet nu. Ik ga contact zoeken met de winkel, ik vind het raar dat ze gewoon zonder toestemming van de ouders de gaatjes hebben gezet. Ik moest dit even kwijt geloof ik...

2. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Ik zou daar absoluut niet blij mee zijn, sterker nog, heel erg boos.
    Zonder toestemming van jullie kan gewoon niet en ik zou schoonzus dat heel duidelijk maken.
    Ik snap wel dat je ze laat zitten, je dochter kan er ook niets aan doen.

3. PDaphne

PDaphne Actief lid

2 feb 2009
    193
    1
    0
    WoW dat is echt belachelijk!! Ik zou ook echt woest zijn. Begrijpt je schoonzusje dat ze fout zit? Sterkte er mee!

4. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Daar zou ik ook heel boos over zijn!!

5. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Oh, ik zou echt laaiend geweest zijn! Ik vind dit inderdaad echt niet kunnen.

6. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Wooh, die durft :$ ik zou woedend zijn. Hoe durft ze? Pfff snap dat je boos bent, zou dit echt niet pikken. Ik zou ook zeker de winkel bellen..

Wat zei je schoonzus ervan?

7. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011