Het onderwerp zegt het al ....... Wat is de lengte en gewicht van jullie kleine bij 1,5 jaar? Onze zoon weegt 12,5 kilo en is 82 cm lang. Het viel mij op dat zn buikje zo bol is hebben meer dreumessen dit? groetjes Jootje
Ik moet volgende week donderdag weer naar het CBS. Ben erg benieuwd hoe lang en hoe zwaar hij is. Want zijn kleren zijn ineens allemaal erg klein. Mijn zoontje is erg lang maar heeft wel zo`n schattig bol buikje. Hoort er bij denk ik.
Isabella is nu rond de 88 cm ( schat ik zo even) en 10 kilo Met 1,5 was ze net even iets lichter. Maar ze is tenger hoor. En ik vind dat ze ook wel een bol buikje heeft, en een kinder buikje.
Amy is iets jonger nog maar zit nu op 82 cm en laatste keer wegen was 10,7 kg. Ook amy heeft een bol buikje, volgens mij hoort dat er gewoon bij. Het is voornamelijk te zien als ze zit.
wat eten jullie kindertjes dan zoal op een dag onze zoon 7.30 uur - bambix pap 9.30 uur - fruit (1 a 2 stuks) 12.00 uur - 2 boterhammen en 100 cc melk 's middags 2 a 3 bekertjes diksap en een koekje 's avonds warm eten en een toetje
Dylan eet 's ochtends een (klein) schaaltje honing ringetjes, een plakje ontbijtkoek en een beker melk of drinkyoghurt. tussendoor fruit of een biscuitje oid. 's middags een boterham en soms een cracotte of roggebroodje met een beker melk tussendoor fruit of een biscuitje (ligt eraan wat hij 's ochtends heeft gehad) 's avonds een aardappeltje met een flinke schep groente en ca 50 gram vlees en 2 eetlepels yoghurt. Verder krijgt hij drinken naar behoefte.
hier ongeveer hetzelfde ... ik moet nog naar het cb maar ik schat het zelf op 13 kilo en 84 cm hier krijgt ze 2 boterhammen+beker melk (+/-150) 2 stuks fruit 2 boterthammen+beker melk (+/-150) 1 soepstengel+sap aard/groente/vlees (ong 2 aard en 3 scheppen groente en half stukje vlees, maar ze eet nooit echt alles op) verder krijgt ze water of thee wanneer ze dorst heeft
Ik moet dinsdag, schat net boven de 10 kg, lengte geen idee met 14 maanden 76 cm. En een bol buikje hoor! Ze eet (niet alles op) Papfles 200 melk 3 schpejes bambix + 1 boterham fruit + drinken boterham + melk Koekje oid + drinken Warm eten + toetje (eet warm eten slecht) Papfles zelfde als ochtend (laat meestal wel iets staan)
wij moeten over 2 weken naar cb, sophie is rond de 11 kg denk ik en 82 cm. en ook zij heeft een lekker bol buikje
we hebben hier echt een kleine boef, nu bij 17 maanden 75cm en 10 kilo. tja kleine papa en mama. eet verder als een bouwvakker! joyce
18 maanden, 11,2 kilo en 83 cm. Ook een lekker bol buikje hoor, al is hij 's ochtends altijd aardig plat, na het avondeten is hij echt twee keer zo rond!
Ben pas geweest en mano is 85 cm en 12,9 kilo Hij eet trouwens 's ochtends pap 's middags een boterham en 's avonds gewoon een prakkie en dan drinkt hij wanneer hij dorst heeft en hij krijgt tussendoor ook nog fruit en soms een koekje
Wij hebben hier een klein ventje. Hij is 16 maanden, dus nog geen 1,5. Hij weegt 8,75 kilo en hij zit nu tussen maat 74 en 80 in. Dus ik denk zo'n 75-76 cm. Hij heeft klein bol buikje. Volgens mij is dat echt de bouw van een dreumes/peuter.
Goh, toch handig dit topic, Ze eten bijna hetzelfde. Grappig, Isabella eet ook die honing ringetjes in de ochtend. Daarnaast nog een beschuit en een halve krentenbol.