Jesse is iets jonger, maar 84 cm en 11 kilo! Echt grappig! Ik zat me laast af te vragen of dat bolle buikje wel 'ok' was! Maar zo te lezen wel dus! Sochtends ook lekker plat en savonds lijkt het wel een ballon! Hij eet: in de ochtend fles daarna fruit 1 a 2 boterhammen + 150 / 200 melk (ligt aan wat hij gegeten heeft) sap met een koekje/soepstengel/lange vinger avond eten.. en als laast nog een fles 'goede nacht'
Nathan is 16 maanden en weegt ongeveer 13 kilo. Hij zal nu rond de 88 cm zijn. Volgende week weer naar het CB. Nathan eet op een dag: In de ochtend 2 boterhammen Rond 10.00 uur fruit (1 of 2 stuks, ligt eraan wat) 12.00 uur 2 boterhammen 15.00 uur rijstwafel of i.d. 17.00 uur warm eten met vlees, fruit na 19.00 uur kleine flesje melk Bij zijn ontbijt krijgt hij een beker melk. Tussendoor water of een klein beetje appelsap met water.
alicia is 83cm en weegt bijna 11 kilo. als ze naakt is valt me ook op dat de buikje bol staat maar zou wel bij der leeftijd horen. ze is niks te dik volgens de tabbelen en beweegt en eet toch prima. met luier en kleertjes aan zie je niks van het bolle buikje trouwens