Moet wel even slikken hoor... Volgende maand moet ik pas langs maar neem zoontje mee op onze weegschaal regelmatig. Hij gaf een verschil aan van 10 kilo nog wat... De enige hier tot nu toe geloof ik, haha! Lengte zit denk ik rond de 73 cm. Zit in maat 74/80 en soms 80.
Mijn zoon was bij 6 maanden 62 cm en rond de 7 kilo mijn dochter was bij 6 maanden 60.5 cm en 6320 gram
Van lem weet ik het ff niet meer. Maar Liv is afgelopen week geweest en woog 7,2 kg en 64 cm oh en Liv is nog geen 4 maanden
Volgens mij heb ik de grootste hihi. Vorige week 73.5 cm en 10 kilo! Gelukkig helemaal in verhouding hij volgt netjes zijn eigen lijntje!
Mijn zoons waren met 6 maanden: 86 cm en 12 kilo, 78 cm en 12 kilo. mijn dochtertje was dik 9 kilo en 76 cm. alle3 borstvoedingskindjes. Nummer 4 gaat ook bv krijgen.
Haha heel erg ik heb een bovengemiddeld lange zoon. Een hele kleine dunne dochter en een beer van een baby haha
valt nog mee vergeleken met mijn kids vooral mijn jongens waren/zijn erg groot. Mijn dochter nu ook wel. nu 25 maanden,1m04 en 13 kilo Bij mij groeiden ze erg hard op de bv