Nadat ons kleine meisje eigenlijk al weken lang zo nu en dan spuugt kreeg ze maandag het ineens wel heel erg te pakken. Ze hielt niks meer binnen dus nadat we geen plasluiers meer zagen hebben we de hap gebeld. Nadat we hier waren geweest wisten we dat ze niet uitgedroogd was maar dat het wel zaak was dat we er vocht in kregen. Dit lukte maar moeilijk maar dinsdag leek ze het een en ander binnen te houden. Helaas ging het woensdag weer bergafwaarts en hebben we de huisarts weer gebeld. Deze stuurde ons direct door naar het ziekenhuis en nu ligt ons meisje opgenomen. Ze heeft deze nacht een liter ors via een sonde gekregen en tot nu toe heeft ze niet gespuugd. Wel is ze enorm aan de diarree. Wat is het zielig om te zien zo'n klein prulleke opgenomen. Toch blijkt het wel dat moederinstinct klopt want ik riep al even dat dit mis zou gaan Wilde het even kwijt....
he bah! helemaal niet leuk! hopelijk kan je lekker veel bij der zijn en knapt ze snel op! goed dat je naar je eigen gevoel geluisterd hebt! sterkte!
Ze heeft een behoorlijk buikvirus te pakken. Zoals het er nu uitziet mag ze over een uurtje of twee naar huis. We moeten haar dan wel verplicht laten drinken omdat het virus nog niet weg is aangezien ze nog aan de diaree is. Zolang ze niet spuugt moet ze het met verplicht drinken thuis kunnen redden nu! Wel krijgt ze nu nog even een reservedosis ors via de sonde.
De geur lijkt wel op die van het Noro virus alleen onderzoeken ze tegenwoordig niet meer wel virus het veroorzaakt. Sinds we thuis zijn hebben we er twee bekers drinken, een banaan en twee happen avondeten in gekregen. Naar mijn zin net te weinig aangezien ze drie flinke diaree broeken heeft gehad maar het is tenminste iets en ze heeft het niet uitgespuugd. Ze ligt nu ook al ruim twee uur aan een stuk te slapen. Ik moet alleen kijken of ik haar straks ga verschonen want dan zal ze wakker worden of dat ik het er maar op waag dat er niet zoveel uit is gekomen!
Fijn dat ze in ieder geval iets heeft gegeten zonder te spugen. Hopelijk knapt ze snel weer op. Zo zielig, als kleintjes ziek zijn..