Al onze kids droegen binnen 3 dagen tot 3 weken maatje 62.. Geboorte gewichten waren; 3910/ 10 dagen voor uitgekende datum, 4500/2dagen voor de uitgerekende datum en 3840/5 dagen voor uitgerekende datum.. Dit kindje zit dan ook goed in de kleding; het gaat nl niet af... groet Hilde
Mijn dochter is geboren op 41+5, stevige tante van 4500 gram en 54 cm. Ik riep toen ook dat ik dus best ingeleid had mogen worden met 40 weken, maar in het ziekenhuis wisten ze me te vertellen dat dat hooguit 200 gram gescheeld zou hebben. Maar maat 50 heeft ze nooit aangehad, maat 56 maar heel even. Na een week deden we 62 aan omdat dit een beetje om te slaan was en dan prima zat.
ik was 5 dagen overtijd. Mika was bijna 8 pond (lengte niet gemeten). Hij heeft de 1e week nog maatje 50 aan gehad. Daarna zeker een week of 5,6 maatje 56 aan kunnen hebben. Nu heeft hij maatje 62 aan, sommige shirtjes al 68 maar broekjes echt nog niet. Weet wel bijna zeker dat ook jou kleintje maatje 56 niet over zal slaan. liefs esther
Lees vele reakties... Mijn dochter was bij de geboorte 3430 gram en verzoop in maatje 50. Ze weegt nu 4825 gram en is 58cm lang en maatje 50 past nog steeds :w Daar tegenover was mijn zoon na 3 maanden op maat 62 maar die was toen al langer en zwaarder.
Hallo, Ik ben bevallen van B´elana na 40+6. Ze woog 4435 en was 56 cm, ze heeft nooit maatje 50 aangekunt, ze begon met 56 en daar groeide ze ook behoorlijk snel uit, ze zit nu al op maatje 68 (soms pas ze nog wel 62 maar dat is niet veel meer) Gr. Allyssa