Mei tai van hoppediz of mr mirko?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Margha, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Na wat draagzakken en een mei tai uitgeprobeerd te hebben zijn we er uit dat het een mei tai gaat worden. We hebben de hop tye van hoppediz geprobeerd den deze vonden we fijn nu kwam ik de site tegen van mr mirko, iemand die een mei tai heeft van mr mirko? zit er aan te denken om daar één te bestellen, dan kan je kiezen welke kleur stof je wil en eventueel ander aanpassingen doorgeven. twijfel nog wel een beetje tussen de hop tye en mr mirko, omdat ik de mr mirko niet heb kunnen uitproberen.

2. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf de hop-tye gehad van Hoppediz, vond het ideaal dat je het zitje smaller kon maken. Daardoor kon ik haar al met 6 weken gespreid dragen. Ik denk niet dat dat bij de Mirko kan.

3. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    De Hop Tye is idd verstelbaar en dus vanaf geboorte te gebruiken.
    Verder is 't verschil dat de Hoppediz van draagdoekenstof is gemaakt en de Mr. Mirko niet.
    Persoonlijk vind ik draagdoekenstof meer comfort bieden

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Op de site van mr mirko staat dat het zitje wel aangepast kan worden, welke stof er gebruikt word weet ik dus niet. heeft een van jullie wel eens een mr mirko geprobeerd?

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    De hop tye van hoppediz besteld. Morgen komt hij als her goed is binnen. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina