projector die aanslaat bij wenen ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liesbet77, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    hoi

ik ben op zoek naar een licht / muziekprojector die vanzelf aanslaat als een kindje begint te wenen. Type droomlivht vtech maar dat vind ik nergens.
    mijn dochter slaapt nl erg slecht en begint te brullen als het muziekje van haar huidige projector stopt; ook 's nachts.
    Wil proberen of dit helpt.

welke merken hebben dit?

2. adi

adi Niet meer actief

Maar schrikt je kindje niet zich een ongeluk als er ineens een lamp en muziek aangaat als die even huilt in haar slaap?

3. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    Hoi

huilen in haar slaap doet ze niet ... ze wordt erg vaak wakker,gaat meteen rechtop zitten en begint te brullen en stopt niet . als ik dan de projector opzet dan kalmeert ze ... maar ik kan dus -tig keer per nacht uit bed en dat begint hier heel zwaar te wegen :(.
    Wilde dus zoiets aanschaffen als laadste redmiddel ... maar weet niet wara ik het kan kopen (Belgie dus nederlandse winkels gaan niet tenzij webshop)
    ze is 16 maanden

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.313
    113
    Gelderland
    Ik heb een babyphone waar een lampje op zit en liedjes die je vanuit de basis aan kan doen. Of een muziekmobiel met lampjes en een afstandbediening?

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb er 1 van Winny the pooh, van disney.
    Dag en nacht functie. En dus ook de functie dat hij vanzelf aan gaat als er geluid is.

Ik gebruik hem niet meer....

kus miek

6. missblueeye

missblueeye Actief lid

3 jan 2009
    118
    0
    0
    Ik heb er eentje te koop van tomy,ook van winnie de pooh,het heeft mijn zoontje geholpen maar hij is er nu te groot voor

Deel Deze Pagina