Mijn zoontje was met 12 weken 6,2 kilo en 61cm. Ook hij werd vaak dikkerdje en hollands welvaren genoemd. Ben enorm blij dat hij lekker gevuld was, want hij is zo enorm vaak ziek geweest dat hij al die extra's wel kon gebruiken! En nog steeds.. Hij is vorige week geopereerd en dan zal die hopelijk minder ziek zijn en beter eten. Hij is vrijdag 1 jaar en weegt nu 10,7 kilo en is 80cm! Hij woog trouwens bij de geboorte 3760gram en 53cm.
Niet teveel naar anderen kijken, ieder kind is anders en ieder kind groeit niet even hard dan een ander! Hier een ukkie: 7,5 maand en 6600gr bij 68cm.
ons meisje was met 6 weken woog 5.5 kilo en is 61 cm ze is erg lang en oogt juist slank. als het maar goed groeit toch!? lfs Hellen
Daar heb ik me ook een paar maanden druk om gemaakt en daar ben ik maar mee gestopt. Want je doet er helemaal niks aan. En het maakt je alleen maar onzeker. Je kind groeit zoals hij/zij dat doet en daar doe je helemaal niks aan
zoals je hieronder in mn bericht kan zien, was Damian met 2maanden, 59cm en 4950gr Damian is redelijk 'dun' voor baby zijnde, totaal geen babyvet. Hij is ook redelijk lang, erg lange benen