Justin was met zijn geboorte 47 cm en 2690 gram. Nu, met 7 maanden weegt hij 7550 gram. Lengte zou ik niet exact kunnen zeggen want de laatste meting was niet duidelijk. (spartelend mannetje ) Met 6 maanden was hij 64 cm.
Hier nog een ukkie, 1590 gram en 39cm bij de geboorte. Nu is ze bijna 8 maanden en ze is nu 6500 gram en rond de 65 cm denk ik. Ze kan al wel redelijk goed staan, dat staat heel grappig
Bij de geboorte was de jongste 50 cm en 3514 gram en met 3,5 maand 62 cm en 5945 gram. De oudste bij de geboorte 50 cm en 3843 gram en met 1,5 jaar 11,4 kg en 87 cm
Mijn zoon was met de geboorte klein, maar hij groeit als kool Geboren met 2870 gram en ongeveer 50 cm, met 4 maanden en 3 weken woog hij 8500 gram en is hij 68cm lang!
Lorenzo is 71 cm en 8800gr. Afgelopen maandag bij het CB geweest, en zeiden ze dat ie onder het gemiddelde met z'n lengte zit. Maar ze zei, volgens mij hebben ze de vorige x niet goed gemeten Ik zo, dat denk ik ook, want hij past al niet meer in de maxicosi en aan z'n kleertjes merk ik het ook. Hij eet goed dus dat zit wel goed. Moeten altijd wat te mouwen hebben daar.
Mijn oudste zoon was met 18 maanden: 98 cm lang en 16 kilo. Mijn jongste zoon was met 18 maanden 96 cm en 18 kilo. Met 24 maanden oudste zoon:1m04 en 19 kilo. jongste zoon: 1m01 en 23 kilo. Nu is mijn jongste net 3,5 jaar en is niet schrikken: 1m18 en 21 kilo hihi. Hij is errug lang,maar ja hij heeft de bouw van zijn pappa,lang en goed. Hij groeit boven alle curven uit met zijn lengte,hij woird dan ook ruim 2m08 geschat voor later. Mijn oudste zoon was met 3,5 jaar al 1m20 lang. Nu met net 11 jaar oud 1m60. En dat met een ukkie moeder van 1m63 groetjes Bianca
onze oudste bij de geboorte 4450 en 54 cm lang nu 2.5jaar 16kg en 95cm lang de jongste geboorte 3925 en 52cm en nu 6 maanden 9,7kg en ongeveer 70cm
leuk al die verschillen, mijn neefje is nu 4, maar toen hij 2 was scheelde hij 21 cm met het dochtertje van mijn vriendin.. en ze schelen nog geen maand.. nog steeds is mijn neefje heel klein en het meisje heel groot nu zou ik niet weten hoeveel ze schelen, mijn mannetje wordt dinsdag opnieuw gemeten, ben dus benieuwd hoe groot hij nu precies is!
ik ken een kereltje die met 4 en een beetje nog geen meter hoog was Dat lijkt dan echt een dwergje naast die van jou!! Mijn kereltje is ook niet heel klein, maar ik vind hem ook niet groot vergeleken bij zijn leeftijdsgenootjes op zwemmen en de crèche. Hoe lang hij nu is komen we maandag weer achter, maar met 14 maanden was hij 83,5 cm en 12,1 kg. Hij heeft wel net weer een spurt gehad, ineens alle broeken en shirts te kort (oh wat erg, moest ik wéér shoppen ). Maar zal niet zo lang zijn als de kids van Bianca en ook niet als de dochter van Eerised.
J. was bij de geboorte heel groot, maar volgens mij valt het nu wel mee. 't is geen kleintje, maar ze is ook niet meer zo heel extreem groot...vind ik ergens ook wel fijn, valt ze wat dat betreft later tenminste niet op. We hoeven pas met 24 maanden weer naar het CB, maar ik schat haar nu op een kilo of 14 en een centimeter of 90.
Maud was bij de geboorte 3540 gram en 53 cm en met 7 maanden was ze 9140 gram en 68 cm. En ik kreeg een hele hoop commentaar van het cb. Maar goed ze krijgt niet meer als dat ze hebben mag, eigenlijk kreeg ze te weinig. Maandag moet ze weer voor de apk, dus ik ben heel erg benieuwd.
Nadia is nu 8,5mnd en weegt 7920gram en is 67cm. Ik geef borstvoeding ze drinkt nog +/-8x en bijvoeding a la rapley.
Oudste: bij de geboorte 55 cm en 3,5 kg, met 20 maanden 86 cm en 10,7 kg. Hij is erg tenger, maar volgt goed zijn eigen lijntje. Jongste: bij de geboorte 57 cm en 4,3 kg, met 2 maanden 63 cm en 6,0 kg.
Mees was bij de geboorte 57 cm en 5560 gr. Afgelopen maandag naar het cb geweest en was ie 62 cm en 6400 gr. Hij is niet dik, maar goed in verhouding. Geen klachten gehad van het cb, wat me ook onmogelijk leek, het jochie is gewoon groot geboren! Ben wel benieuwd hoe groot hij is als ie straks 1 is ..
oudste: 3490gr 51cm geboren, 15mnd: 9670gr en 76cm Jongste: 3665gr 53cm geboren, 15mnd: 10 kilo en 82cm
Dat gaan ze de volgende keer bij mij ook zeggen, ik zelf meet hem op 63,5 cm het cb gisteren op 59,5 dat vind ik nogal een verschil, het is gewoon een kwestie van de beentjes rechttrekken, maar dat deden ze gisteren dus niet. (dat gaf ze ook toe, maar doe er dan minstens een cm of 2 bij als je ziet dat hij zijn knieen omhoog heeft ipv de exacte lengte op de meter aan te houden) maar misschien is het wel beter zo want ik kreeg gisteren te horen dat hij wat achterbleef qua gewicht, 5315 gram en hij is nu 7 weken oud terwijl hij geboren is met 56 cm en 4130 gram. en als hij nog langer was zouden ze misschien helemaal vinden dat ik hem te weinig geef (borstvoeding eerst gaf ik teveel en nu te weinig, dat doet hij dan toch echt zelf want ik voed op afroep)
Zoontje's geboortegewicht was 2485 en 46 cm Nu is hij bijna 4 maanden en weegt 6270 en 59 cm. Hij heeft echt een inhaalslag gemaakt en ze vragen steeds of dat van de BV is maar hij krijgt FV..
ons dochterje was bij de geboorte 49 cm en 3,1 kilo. Met 8,5 maand was ze 72,5 cm en 7,9 kilo. Ze blijft met haar lengte steeds net boven gemiddeld en met haar gewicht op gemiddeld ( laatste keer net onder gemiddeld, maar dat schijnt normaal te zijn rond die leeftijd) Ze is ook lekker bewegelijk.
hier een jochie wat niet zo heel hard groeit, bij geboorte was hij 3530 gram en 48 cm hij viel enorm af en was na 4 dagen nog maar 2800 gram, hij hield heel veel vocht vast uiteindelijk met 6 dagen oud mee naar huis nog en met 11 dagen woog hij 3100 gram weer inmiddels is hij met 11 maanden gemeten en gewogen en was hij 76,5 cm en 10.1 kilo later is hij gewogen bij de kinderarts met 13,5 maand daar was hij 80 cm en 10 kilo en met 14 maand op het bureau en was hij 80 cm en 9,6 kilo. maandag weer naar de kinderarts en hoop dat hij nu eindelijk wat gegroeid is en ook aangekomen is mijn gevoel zegt van wel hij is in ieder geval eindelijk wat ana het opknappen en gaat ook wat meer eten, nog niet veel maar hij krijgt momenteel alles wat hij lekker vindt, ook gewone maaltijden maar hij moest nu aankomen van de kinderarts dus een koekje meer mag nu.