over het algemeen komen kindjes 6 - 8 kilo aan in het 1e levensjaar dus haar gewicht is netjes en in verhouding met haar lengte. Mijn meisje is nu 9100 gram, 86 cm en 19 maand
Hier ook een slank meisje. rond de 18 maanden was ze 82 cm en 9,6 kilo. Enne, Aaliyah was wel 50 cm en bijna 8 pond! Dus ook dat zegt niks hoor!
mijn dochter weegt met 17 maanden 78 cm en 9.7 kg Ik dacht dat ze wel gemiddeld was, is toch niet klein, jullie noemen dit allemaal mini, is dat dan zo of bekijk ik het anders?
met 18 maanden 83 cm en 11,3 kilo. Ik geloof dat ie zo ongeveer op het middelste lijntje zat. Meisjes volgen volgens mij een net iets ander lijntje.
echt heel fijn om te lezen dat ze niet extreem klein is voor haar leeftijd, moest over 2 maanden terug komen op cb omdat ze veel te klein zou zijn, dus maakte me een beetje zorgen, ook al weet ik dat ze met haar geboortegewicht nooit extreem groot zou zijn..
wat leuk om dit te lezen, wat een verschil zit er eigenlijk tussen he! Mijn ventje is nog lang geen 18 maanden.. Maar hij weegt nu al 10,5 kilo en is 77 cm. ( geboorte: 4640 en 57 cm) Een hele grote bink dus Ben wel heel benieuwd naar hoe hij verder zal groeien!
Leuk om te vergelijken. Mijn zoontjes zijn namelijk 12 weken te vroeg geboren. En zo te lezen hebben ze die 3 maanden prima ingehaald Mijn ene zoon woog bij de geboorte 1270 gram en is nu rond de 11 kilo. mijn andere zoon was 1500 gram en nu 11.5 kilo.
Mijn zoontje is ook een kleintje hoor Hij woog met 18 maanden (ongeveer 2 weken geleden) 9455 gram en 80,5 cm! Hij is geboren met 39+6 weken en woog 3270 gram toen. Niks om me zorgen om te maken hij volgt zijn eigen lijn goed ook al is hij te licht. Zolang hij niet afvalt is er niks aan de hand!
Mijn dochter woog met haar geboorte 3370 gram en was 50 cm Nu is ze 18 maanden en weegt ze 10.370 gram en is ze maar 77 cm Echt een ukkie!
Heb een zoontje Bij de geboorte woog hij 2960 gram en 50 cm Nu 17 maanden en 9730 gram en 78 cm Dus geen flink manneke.