Komt het dan toch goed?!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sarah84, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Sommige weten het misschien wel, maar Finn is erg druk.

Het is sowieso een pittig en driftig mannetje. We hebben, na het overlijden van mijn schoonvader een half jaar geleden, ook echt wel problemen gehad, waardoor er een pedagoge is geweest.

Nou moet ik zeggen...het gaat zo goed de laatste tijd!
    Oke, hij zitten al een paar maanden in de "nee-fase", maar verder is hij niet meer zo gefrustreerd en driftig.

Misschien komt het doordat hij ouder is, misschien doordat hij zich nu kan uitdrukken door te praten. Maar ik hou er van! Hahaha!

Tuurlijk heeft hij zo zijn buien, bijvoorbeeld als hij naar bed moet wil hij perse nog even spelen. Nu zeggen we duidelijk dat hij nog (bijvoorbeeld) 1 puzzel mag maken of 1 minuut mag spelen, en daarna gaat ie gewoon mee!

ook het drama met zijn speen is voorbij. Hij legt hem in bed en zwaait heel hard, zegt even 'tot straks!'.

Vandaag kwam hij zelfs in de supermarkt bij de tv vandaan toen ik zei dat we me oma mee gingen!

Ik hoopte het al...mijn man is namelijk van zijn geboorte tot hij 2,5 was heel driftig en gefrustreerd geweest.Dus ik hoopte al dat dat bij Finn hetzelfde zou gaan.

Ik wou het gewoon even kwijt en ook even een positief bericht neerzetten tussen de vele frustraties!

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wat fijn om te lezen! :)
    Ik kom niet meer zo vaak op het forum, dus ik had het niet mee gekregen dat Finn zo snel gefrustreerd en driftig was.

Maaaaaar... ik krijg wel hoop door jouw verhaal! :)
    Hier namelijk ook zo'n manneke, die ook nog eens letterlijk geen woord zegt, dus dat zal uiteraard ook wel meespelen.
    Bedankt voor je verhaal dus. :D

3. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Wat goed zeg! Een dikke pluim voor Finn maar ook voor jou en je vriend! Je hebt je er blijkbaar goed doorheen geslagen! Lekker genieten

4. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    kan finn niet een beetje aan jamy geven dan

want das hier tegewoordig niet grappig meer..

egt super opstandig

bijten
    krabben
    slaan
    haren trekken
    bril van me hoofd slaan.

hij weet dat het niet mag maar ik blijf concequent,,
    gaat in de hoek elke keer opnieuw als hij iets doet en ik heb 2x gewaarschuw...

soms raak ik erg gefrustreed maar probeer dit niet te laten merken aan mijn kleintje

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dat bijten en haren trekken e.d. is hier allang voorbij! Dat had ie rond zijn eerste verjaardag! Er is dus hoop!

Vandaag had ie wel even een driftaanval...hij was boos dat ik zijn eten aan de beesten gaf, nadat hij niet wilde eten en ik al klaar was. Hij gooide het zelf haast op de grond...dus jah.

Maar goed...als het bij een zo'n aanval in de week blijft, ben ik helemaal gelukkig!

Er is dus hoop voor alle driftkopjes! Haha!

Deel Deze Pagina