mijn juffertjes zijn tia : 86cm en 11 kg nina : 85cm en 10.700 kg al sinds de geboorte schelen ze een cm en een paar 100 gr met elkaar moet ik zeggen nuja een tweeling is in het algemeen al wel kleiner en fijner en zeker de meisjes dan
hum...mijn kleine word pas over 2 maanden 2 jaar....en is nu al 93cm ongeveer...kan ietsjes langer of korter zijn...en iets meer als 15 kilo............. Hoezo reus...pas bij vrienden hebben mannetje even oud als ons meisje.... Die is gewoon bijna 10cm kleiner whahaha scheelt een kop!
Hier ongeveer 84 cm en 11,5 kilo. Niet zo groot dus en dat terwijl ze geboren is met 53 cm en 4350 gram. Maar daar is niets meer van te zien Haar jongste nichtje is trouwens bijna 1 jaar jonger dan Eva en een paar kilo zwaarder en bijna even groot. Wel leuk om te zien
Esmee was met 2 jaar en 3 weken 84,5 cm lang en 10,5 kg is ook nog een kaboutertje, altijd al klein geweest, krijg nog steeds op het cb te horen dat ze te klein en te licht is
D. was rond haar 2 jaar 86 cm en 9.8 kilo. Ze is 1 nov. 3jr geworden en woog vanmorgen 11.4 kg en is 93 cm.
ze is bijna 2,5 en weegt net 13 kilo en iets van 93 cm. Tis een smal poppetje om te zien. Maar het zou mij niks verbazen als die ooit n keer een doorschieter maakt in de lengte. Ik en papa zijn 1.83. En mijn 3 grote zoons zijn tegen de 2 mtr.