Dit is ons eerste kindje dus ik vraag het me af. Het wordt nu steeds warmer en zonniger dus ze heeft haar mutsje steeds minder op. Moet ze al iets anders op haar hoofd of is dat nog niet nodig? En wanneer doe je zonnebrand e.d. op??
Als er echt een zonnetje is zou ik wel wat zonnebrand op doen als ze In de zon komt en een petje/zonnehoedje op. Merk hier zelf dat dr zon nog aardig laag staat en irritant is als je niks op hebt
bij baby's begin ik met de eerste zon al. nu onze zoon 2 wordt heb ik het de afgelopen 2 weken nog niet gedaan. maar vanaf zaterdag wordt het 20 graden schijnt het en dan ga ik wel smeren.
Wij hebben een zomerkindje, dus die zonnebrand ging er al snel op. Lekker plakkerig, weg is je zachte roze baby Haha.. maar zonder gekheid; Vorige week ben ik weer gaan smeren. Ze speelt toch veel buiten en de zon is feller dan je denkt. Het kan vast geen kwaad als je nog even wacht, maar het kan nog minder kwaad als je er nu al een gewoonte van maakt.
dat is zo, amar onze tuin ligt op de kop dus ik ben alleen nog maar een uurtje per dag buiten met hem naar de winkel of naar de glijbaan ofzo. ik ga als de tuin af is ( hij krijgt buitenspeelgoed voor zijn verjaardag eind van de maand) ook elke dag smeren hoor.
ons mannetje verrekt het om iets om zn hoofdje te houden...hups pet weg...hups hoedje weg.huppekee zonnebril erachter aan. Maar wel schreeuwen omdat de zon in zijn gezicht schijnt...