Mijn zoon was met 4 jaar 103 cm en 16 kg, met 6 jaar was dat118,5 cm en 20,7 kg. Mijn dochter was met 4 jaar 105 cm en 19kg. Ze wordt in december 6 en is nu 117 cm en is 22 kg. Ik zeg altijd dat ik een jongen van meisjesformaat heb en een meisje van jongensformaat.
Mijn oudste is een paar maanden ouder en is nu net 100 cm en 14 kilo. Dus vrijwel gelijk met de jouwe. Ze gaat gewoon naar school hoor en ja ze is wel de kleinste van de klas maar ze heeft er verder geen last van gelukkig, het valt ook niet extreem op ofzo. Ze is ook niet té klein of té mager, ze is klein en tenger, maar verder geen problemen. Ze eet eigenlijk altijd goed, niet overdreven veel, maar wel gewone porties.
Hier dus veelal de opmerking toen ik nog met haar in het winkelcentrum liep: moet jij niet naar school? En zo groot is ze (4) ook niet. 108 cm en 17 kg. Zoontje van 6 is denk ik zo'n 1.20 en 22 kg.
Mijn jongste dochter is 4,5 en nu 1.03 en rond de 16 kilo. Mijn oudste dochter wordt eind september 7 en is 1.31m en 23 kilo. Een is vrij groot voor haar leeftijd, de andere klein....tja, wat doe je er aan?
Dochter 6 jaar en 5 maanden = 130 cm en 27,5 kilo Dochter 4 jaar en 10 maanden = 118 cm en 19,5 kilo Jongste dochter was altijd een klein fijn dingetje en een van de kleinere kindjes van de klas. Ik ben benieuwd hoe het na de vakantie is want ze is echt heel goed gegroeid afgelopen maanden.
Oudste dochter was met 4 jaar 108 cm en 19 kg (en inmiddels met ruim 5 is ze 115 cm en 20,3 kg), maar in haar klas zitten echt genoeg kinderen die net een meter zijn. De jongste zal rond haar vierde verjaardag waarschijnlijk ook net 100 cm (en een kilo of 14/14,5) zijn.
Zoontje volgende maand 6 en weegt maar 16.5 kilo (erg weinig) en is 115 cm. Ik heb een klein mager ventje!!
Mijn oudste is nu 120 cm en weegt 22 kg. Mijn jongste van bijna 3 is 100 cm. Hij is qua lengte net zolang als een aantal vriendjes van zijn broer .
Mijn dochter van 6,5 is 134 cm en weegt 31 kg, mijn zoon van net 5 is 112 cm en weegt 21 kg. Niks aantrekken van wat een ander zegt, elk kind ontwikkelt zich op zijn eigen manier en tempo .