Zoontje van net drie is ongeveer 93 cm en 12,5 kg. Dochter van 5,5 is ongeveer 105 cm en bijna 16 kg.
Haha meiden ik had indd gebeld waarom ik moest komen. Afspraak was gisteren en ben toch gegaan om haaar lengte en gewicht te weten haha Ze zijn gewoon echt eeg, ik had paar maanden geleden gezegd dat ze andere kinderen bijt etc. Vraagt hij of ik naar een opvoeddeskundige wil gaan, gisteren vroeg hij het ook nog. Ik moest niet zien als een probleem maar hulp ofzo? Rare mensen, Ik zei nee hoeft niet, ze is het al weer vergeten gaat goed.
Hier 4 jaar en 23 kilo 107cm. Ze is vanaf geboorte al een flinke maar ziet er niet dik uit. We zijn voor de regel bij een dietiste geweest. En daar is alles gewoon goed zolang ze maar niet aankomt.
Nee ze zijn beide boven het gemiddelde, bovenste lijn alletwee. (Niet raar want papa is ook 2 meter lang)
Oww dus ook, haha omdat ik geen oudere kind heb weet ik het niet goed. Ze hebben het dus van papa. Hier zijn wij niet lang, ik ben 1.67 en papa is 1. 72 oofzo.. Ze heeft wel van mijn broertje dus oom, die is ook bijna 2 meter lang.
Je hebt een mooie meid, Babyhope, maar volgens mij is 23 kg bij een lengte van 1.07 cm wel te veel. Je kunt het zelf uitrekenen via de site van het voedingscentrum.
Dochter is 98 cm bij 15 kilo, volgens het cb gemiddeld. Zoon word volgende maand 5 en is 124cm bij 23 kilo, hij is lang voor zijn leeftijd.
L. Wordt 28/11 alweer 5 jaar. Hij is 1.01m en weegt 16,5 kilo R. Is bijna 3 (4 september), zij is 91 cm en weegt 13 kilo Twee kleintjes dus maar beiden prima in verhouding
Oudste (6 jaar): 123 cm en 22,4 kg Jongste (bijna 3,5): 96 cm en 13,3 kg Met 2,5 waren ze 95 cm en 15,2 kg (oudste) en 90 cm en 11,8 kg (jongste).
Mijn dochtertje is bijna 3,5 jaar en 86 cm en 12 kilo. Veel te klein voor haar leeftijd maar ze is getest en alles was goed. Ze blijven haar wel in de gaten houden.