Ja, zijn ook vaak andere onzekere moeders, valt me op Gewoon enthousiast reageren dat ze later op basketbal gaat! Het kan trouwens een voordeel zijn. Ik was zelf ook een lang kind en werd mede daardoor al jong 'ouder' behandeld. Je kan er als kind dus ook voordeel aan hebben (ben wel heel vroeg gaan menstrueren en uiteindelijk niet langer dan 1.77 geworden. Dus reken maar niet op die basketbalcarriere).
Ze zat met drie jaar op de onderlijn van het groene gebied van het CB terwijl ze met twee jaar op het gemiddelde zat. Ik zie zelf ook dat ze niet mega groot is, maar ik maak me er ook geen zorgen om, kan haar moeilijk gaan dwangvoeden en uitrekken. Voor twee jaar is het inderdaad vrij groot.
En 1.77 is niet groot omdat? Is boven gemiddeld geloof ik. Zelfs in Nederland. P.s.: hier spreekt een kleintje van 1.61.
Vergeleken bij mijn dochter is ze superslank! Mijn meisje bijna 3, 1.04m en een stuk zwaarder dan jou dochter . Maar kijk eens naar de diversiteit bij volwassenen. Zet eens 10 op een rij. En 1 kg in drie maanden is genoeg. Maar er komen ook aardig wat cm's bij, dus prima toch?
Lengte is inderdaad echt het laatste waar ik me druk over maak. Ze is gezond en alles zit erop en eraan en functioneert naar behoren, dat is het belangrijkst. Ik ben zelf ook niet zo groot en heb daar ook nooit mee gezeten eigenlijk.
Mijn zoon word in september 3 jaar en is 16 staat 17 kilo en 92cm. Ik hoor zooo vaak dat ze denken dat ie al ouder is.
Hier is het wel 'vreemd', ik ben 1.73m en haar vader 1.90m. Haar zus was met 3,5 1,03m en woog toen 17kg.
Zoon van net 5 is 116 cm en 18,2 kg. Zoon van 3,5 is 107 cm en 16,4 kg. Dochter van 22 maanden is 86 cm en 11,2 kg.
Mijn oudste is 1.18 m en weegt 20 kilo mijn jongste is 1.14 m en weegt 19,5 kilo Bij het cb vonden ze mijn jongste wel stevig, maar ik vind het wel meevallen en hij volgt al van geboorte af aan een mooi lijntje met zijn lengte en gewicht. Dus het zal wel goed zijn.
Wow 5kg in een half jaar tijd aangekomen. Dat is toch best veel ? Hier een ukkie 95 cm en 13,3 kilo. 3 jaar..
Hier dus ook een hele lange mijn zoon is van dec 2012 dus nu 2,5 jaar oud maar is heel lang 109 cm alleen wel heel licht voor zijn leeft 13,2 kg . hij heeft klding maat 116 shirts soms 122 en broeken maat 110 en schoen maat 30 een maat groter dan zijn broer van 4 en de zelfde kleding maat
ik weet het niet precies, heb haar toevallig vanmiddag zelf opgemeten. dochter is 3 jaar en +/- 94 cm en 14 kilo.