Hallo... Ik loop nu in de laatste weken van mijn zwangerschap en heb de laatste dagen veel last van verschillende klachten. Mijn buik is erg gespannen en heb last van mijn liezen binnenkamt van mijn benen.. Ook heb ik pijn in mijn onderbuik en onderrug... Vannacht had ik af en toe van die gemene steken... Ik dacht zou dit het zijn???? Zou wel erg vroeg zijn maar ja... Heb net een week in het ziekenhuis gelegen in verband met groeiachterstand en slecht werkende placenta. Dit was na een week verbeterd dus mocht ik weer naar huis. Heb daar ook gezegd dat ik deze klachten heb de laatste dagen maar ze maken er niet zo veel van... Kent iemand deze kwaaltjes??? Ben zo benieuwd wat het is????
Ik heb het ook heel erg, was ook al bang dat het was begonnen. Hier erg last van stekende pijn onderin mijn buik, pijn in mijn liezen en heupen, en veel menstruatie achtige pijn, volgens mijn VK heel normaal. Voor zover ik me kan herinneren had ik dit bij mijn dochter nog niet rond deze termijn maar het zal wel goed zijn. Overigens kreeg ik wel te horen dat de kleine nog niet is ingedaald en nog erg hoog ligt, misschien heeft het er wel mee te maken?