Ik was benieuwd of jullie dit ook zo hebben. Lekker janken om helemaal niks. Ik kan het namelijk erg goed. Iets waarom ik al weken jank is dat nieuwe liedje van Gavin DeGraw. Poehee! Het doet mij denken aan de heftige operatie die mijn vriend heeft moeten ondergaan de afgelopen jaren. Bij de eerste klank zit ik al te janken. En dan moet ik daarna weer lachen om mezelf. Laat ik de emotionele achtbaan maar gewoon verwelkomen
Ik heb gisteren weer lekker zitten janken met Forrest Gump.... vind dat zo'n mooie film en tja in combinatie met hormonen....
Zooooo bekend!! Ik kan soms wel om alles huilen. Vind mezelf soms ook zielig. Hahaha Maar vind het soms ook lkkr om even te janken!
Ik ken mezelf niet meer. Ik moet al janken bij (ja, het is echt heel erg ) "Help, mijn man is klusser". Ik vind het dan zo zielig voor die vrouwen. En vanochtend nog in de auto. Ik had heel hard het nummer van Adèle Someone like you op staan en de tranen liepen over mijn wangen. Vind ik normaalgesproken al een super mooi nummer, maar nu hou ik het echt niet droog. Eigenlijk huil ik gewoon bij alles wat enigzins ontroerend of zielig is. Mijn man ligt echt regelmatig in een deuk.
hahaha... ja.. dat herken ik zeker.. en mijn man ook... ik huil ontzettend snel op het moment.. ach.. best lekker zo nu en dan toch
herkenbaar, haha ik zat pas te huilen toen ik een cd ging maken voor de baby met allerlei liedjes van woezel en pip en nog was slaapliedjes.
Ow ja, dat liedje van Racoon over dat jongetje van 2 dat is overleden aan kanker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik er alleen aan denk al! Bij mij is het emo wel gebleven na de eerste zwangerschap. Kan nog steeds niks kijken met kinderen die pijn enzo hebben. Dus helemaal overgaan doet het niet.
Phoe... soms ook wel vervelend hoor die tranen! Dan moet ik zomaar huilen omdat ik moe ben ofzo. Dan hoeft er maar iets te gebeuren of ik begin te grienen. Of er gebeurt helemaal niks, maar grienen moet ik toch, pffff... Best vermoeiend vind ik dat soms. Gelukkig is mijn man een schat en weet ie inmiddels wel wat wel en niet te doen in zo'n geval. Vooral niet al te veel meeleven/lieve dingen zeggen want dan ga ik al harder, haha! Even een knuffel is wel heel fijn.
ja heel herkenbaar hihi om alles lijkt het soms wel opsomming van de gekste dan de afgelopen maanden Na het schillen van mijn peer ( waar ik zo netjes mijn best op had gedaan vond ik zellf dan) de peer laten vallen dat vond ik zo erg, moest echt keihard janken. Kan geen animal planet meer zien dan begin ik ook meteen. Als de katten me soms maar lief aankijken Gebootegedichten En zo voort hihi mijn man plaagt me soms ( moet ik daar weer om janken) en het stomme is daarna moet ik altijd lachen want 99% van mijn tranen raken echt kant nog wal.Het gekste is dat ik van natuure echt zo niet in elkaar zit ben een aardige harde, dus was/is best wel wennen geweest voor mezelf hihi ( kon ik ook daar weer om janken groetjes paula