Voel je je nu ook al echt zwanger Lien? Of voel je je niet heel anders? En ben je er de hele dag mee bezig, of herinner je het je soms ineens weer? Lijkt me zo apart, als het dan in eens écht is gelukt, terwijl niemand het nog aan je ziet! Liefs, BarbaBeer
Oh, dat verklaard een boel Brit, mijn 'bloedinkje' was een week voor NOD, dus dat zou sowieso veel te vroeg zijn voor een innestellingsbloeding! Maar wat het dan was? Geen idee! Liefs, BarbaBeer
@BarbaBeer chocolade is nog niet helemaal op en hij smaakt nog steeds heerlijk hihi. Mijn ongi is trouwens op een paar druppels na weg. Gisteren al bijna niks meer dus echt kort deze ronde en een dag maar goed gevloeid . Vroeger echt ook een hele week hoor maar nu ik wat ouder ben niet meer @G89 Ohhhhh @lien123 Zit je alweer op het wachtbankje he . @querciabella Hij smaakt goed @Brit 1980 Nou duimen dat ronde 7 raak is he, voor iedere meid hier hoor vellen hangen bijna van mijn duimen
Op de 13e dag is de innesteling helemaal rond zeg maar dus rond je nod,,,maar op het moment dat het gaat nestelen doordat het vruchtje zich zeg maar in je baarmoeder vastbijt komt er bloed en zo rond het vruchtje los en adertjes die er dan zitten die gaan dan bloeden zeg maar...ik zelf heb geen ervaring met innestelbloedingen heb ik bij de tweeling namelijk niet gehad dus kan er niet over mee praten kan alleen maar kwijt wat ik lees en hoor....me mams heeft het dus wel gehad dus van haar weet ik dat nog...maar als je je ei mss eerder hebt gehad zou het toch wel kunnen heb mijn ei afgelopen keer ook iets eerder gehad en stipt 2 weken erna ben ik ongi geworden....ik heb wel 2 keer in die 6 maanden dat we bezig zijn een week voor nod dat er rood/bruin vocht in me slip zat yeah ikke blij maar een week later werd ik ook weer ongi helaas... maar kan evengoed is wel een want als het zichvast gaat bijten begind rond die tijd kun je evengoed licht bloedinkje hebben mischien dat het een adertje raakt... maar ik zal even zoeken welke site het was..kun je het zelf lezen hoe ze het daar beschrijven. liefs Brit
Hi Barbabeer! In het begin toen ik de test deed was ik er heilig van overtuigd dat ik niet zwanger was want ik voelde helemaal niets! Pas bij 5 weken kreeg ik last van mijn borsten en daarna werd ik ook af en toe met vlaagjes een beetje misselijk. Dus dat is wel een soort van geruststelling. Maar vanmorgen had ik bijvoorbeeld weer helemaal nergens last van, mijn borsten deden helemaal geen pijn meer en ik had een drupje bruin bloed in mijn onderbroek. Ik denk dan meteen het ergste, ga op internet kijken. Staat er dat klachten als gespannen borsten en misselijkheid vlak voor een miskraam vaak afnemen. Nou daar ben je dan weer lekker mee. Je maakt je dus best wel zorgen, het is zo ongrijpbaar. Maar verder voel ik me eigenlijk heel goed. Maar ik zal pas echt blij zijn als ik die echo met een hartje zie. Tot die tijd kan je het je bijna niet voorstellen. En verder ben ik er natuurlijk wel veel mee bezig, maar als ik aan het werk ben kan ik het gelukkig wel goed van me af zetten. Probeer er een beetje nuchter in te zijn...voor zover dat lukt haha!
@ iedereen allemaal een fijne dag gehad? @lien123 ik denk dat ik ook pas na de 3 mnd echo een gerust gevoel zou hebben hoor. Maar daarna zal vasy wel weer iets anders komen waar je steeds aan moet denken
@ Dior, Een hele, maar dan ook hele vermoeiende dag! Pff, ben zo moe in mn hoofd en in mn lichaam. Wat een heftige weken zeg op de kinderopvang, met de sint en de kerst allemaal achter elkaar aan! Straks eindelijk even vakantie, daar ben ik echt aan toe! Even 't koppie leeg halen en niks doen!
Ja, dat lijkt me ook érg lang duren, tot aan die eerste echo! Al vind ik de tijd tot aan de zwangerschap nu ook wel héél erg lang duren , hihi. Gelukkig zitten wij nu weer in 'klus-tijd'! Maar ondanks dat het wat spannend is, zonder veel symptomen, is het wel het meest ideale scenario voor een heerlijk relaxde zwangerschap! Geniet er maar lekker van, en maak je niet te druk! Wanneer ga je het aan familie vertellen? en op je werk? Liefs, BarbaBeer
Hai meiden, ik heb ook een leuke dag gehad, lekker gewerkt, maar natuurlijk ook weer fijn thuis te zijn met mijn hubby! Hier is het ook aftellen tot aan mijn vakantie, lekker 2 weekjes doen waar ik zin in heb! Hopelijk valt zwanger worden daar deze maand ook onder, haha! Liefs en een fijne avond allemaal! BarbaBeer
Hi Barbabeer, Gebruik je ook wel eens ovu testen? Die heb ik gebruikt voor t eerst en ik was meteen zwanger. Mijn cylcus is niet heel erg regelmatig. Kan jij je ei ook voelen? Ik heb het mijn familie (ouders en broer) meteen verteld en mijn schoonfamilie na een week. Verder wat goede vriendinnen, maar dat was t wel zo'n beetje. Ik ga na de echo als ie goed is aan wat meer mensen vertellen denk ik, dat is met 9,5 week. Trouwens voelde ik mijn borsten gewoon weer gisteren....dus je hebt helemaal gelijk, ik moet gewoon genieten dat ik weinig kwaaltjes heb. Maar het is ook gewoon een hele spannende tijd. Je houdt er toch rekening mee dat t mis kan gaan. En dan zijn die kwaaltjes juist een soort bevestiging! Dior: ja we zitten dus eigenlijk allemaal weer te wachten, op een ei, of een echo haha!
Hai Lien, Ik gebruik een Persona om mijn eitje te vinden, en dat is dat ding vorige maand pas voor het eerst gelukt (na 5 maanden!) En toen had ik volgens die compu op dag 18 mijn ei. Dat lijkt me wel erg laat voor een cyclus van 28 dagen, maar goed, het zou natuurlijk kunnen. Ik voel dus niets van mijn ei-sprong, net zoals ik zeer weining (1 dag) last heb van mijn menstruatie. We klussen gewoon om de dag, vanaf dag 8 t/m dag 22. Dus dan moet mijn eitje wel gevonden worden! Leuk dat je het al aan mensen hebt verteld! Ik zou het ook echt niet voor me kunnen houden als het eindelijk zover is Ik snap heel goed dat je het op je werk pas iets later wil vertellen, maar het lijkt me ook moeilijk om niet per ongeluk je mond voorbij te praten of niet?! Fijne dag vandaag! Liefs, BarbaBeer
Hi Barbabeer Een persona? Wat is dat? Heb ik echt nog nooit van gehoord, is dat ook een soort ovu test? Zijn die betrouwbaarder dan de gewone ovu testen? Heb je 1 dag menstruatie? Dat is wel lekker kort! Ik heb soms wel 6 of 7 dagen, in het begin van mijn ontpiltijd was ik een keer 8 dagen, das dan niet leuk meer.. Op mijn werk zijn 2 er goede vrienden die het weten, ook voor t geval er iets zou gebeuren, dan kan ik ze op dat moment in vertrouwen nemen. Dus dat is wel fijn. Ja het is heel moeilijk om je mond te houden, je krijgt zulke leuke en lieve reacties!
Hihihi... neeeee was ik maar 1 dag ongie! Ik bedoelde dat ik er maar 1 dag last van heb... ik ben ook 7 dagen ongie, maar heb er maar 1 dagje buikpijn van. Persona is een computertje dat je kunt gebruiken als anticonceptie, maar veel vrouwen gebruiken het juist om zwanger te worden. Je geeft aan wanneer je ongie begint (dag 1) en vervolgens moet je op dat 6 een testje doen, en op basis daarvan later in de cyclus 7 testjes achter elkaar. Dan vindt hij je ovu, en op basis daarvan geeft de compu 'rode' en 'groene' dagen. Als je zwanger wilt worden zijn de rode dagen dus juist de klus dagen! En de groenen alleen klussen voor fun, niet voor beebje Er is hier op de site ook een topic over, je kunt even snuffelen, al heb je het niet meer nodig Ben blij dat het goed gaat met je zwangerschap, en dat je zo blij bent! Zo hoort het te zijn! 8) 8) Liefs, BarbaBeer
@G89 Kan me voorstellen dat je nu aan vakantie toe bent. @Lien geniet id maar van je (vervelende) kwaaltjes Straks na de echo wel foto in het album he we willen allemaal mee genieten. Ik hoop dat ik met de kerst dagen zwanger raak dat zijn nl mijn vruchtbare dagen dus ik heb mijn kerst al ingepland hihihi @iedereen een fijne dag gewenst, ik ga maar eens naar het werk ik heb zoveel te doen dat het een beetje mijn hoofd uit stijgt maar bijna weekend. En dat zie ik dan ook weer als een voordeel en aan de andere kant dan komt het werk ook niet af
Hoi Dior Ja die echo komt zeker in mijn album! Maar dat duurt nog een kleine 2,5 week..... Barbabeer, Oh dat lijkt me wel heel handig zo'n apparaatje, heb net even op internet gekeken inderdaad. Lijkt veel op gewone ovu testen, maar dan hoef je niet elke dag te testen, dat scheelt weer. Ik vond dat wel lastig, moest je 4 uur niet plassen! Nou dat hou ik echt niet vol hoor. En als je aan het werk bent kan je ook niet echt makkelijk testen, moest rond 1200 uur.. Dus deze lijkt me wat efficienter. Haha oh ik dacht echt 1 dag ! Dom van mij! Dus jij ook gewoon een volle week..sommige mensen zijn maar 3 dagen ofzo.
Hai meiden, lekkere dag gehad? Alles goed met jullie? Ik zit beetje moe op de bank, straks nog wel klussen dus moet nog een beetje wakker worden! Gelukkig nog maar 1 dagje werken, en dan lekker vakantie! Heb d'r zin an! Veel liefs voor jullie, BarbaBeer
Oe, lekker hoor dames vakantie! Ik kan echt niet meer wachten, verlang er zo naar! Heerlijk niets doen, alleen maar mijn dingentjes doen in huis, en lekker poetsen en lekker beppen met vrienden! Heeeeeerlijk! Oja, mn mannetje komt er ook nog wel in voor hoor
@BarbaBeer & G89 Genieten jullie maar lekker van je vakantie. Hebben jullie nog iets leuks gekregen op het werk? Ik heb geld gekregen kan ik zelf iets kopen en mijn man een heel mooi pakket met alles erin voor ijs te maken inc apparaat.
Ik heb ook geld gekregen, dat heb ik ook het liefste! Mijn man heeft een pakket gekregen met allemaal lekkere dingetjes om te koken / eten.. best heel leuk! En... hebben jullie al een goed gevoel over deze maand? Liefs! BarbaBeer