Ik had toen precies hetzelfde, ook bij dag 23, bleek innestellingsbloeding te zijn...spannend! Is die 22 dagen van je laatste cyclus of had je dat al van deze cyclus alvast neergezet?
is van deze cyclus was echt overtuigd ongie te worden . heb maar een keer geklust en dat eigenlijk 1 dag te vroeg dus zullen zien.
Spannend Melanina! Hoeveel dagen was dat bloed ná je eisprong? Het zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn.... Hou ons op de hoogte! Liefs, BarbaBeer
Hai Lien! Wat leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat! Jammer van de misselijkheid, maar dat is waarschijnlijk maar tijdelijk toch? Wanneer begon jij ook al weer te merken dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn? Ik zit nu 9 dagen voor NOD, en voel niks noppes nada. Nou is mijn eisprong ook altijd wel laat in mijn cyclus, maar toch... Heb nog wel hoop! Liefs! BarbaBeer
het was precies volgens calculators enz op innesteldag maar goed ga echt nergens van uit hoor zou echt stom toeval zijn als ik wel zwanger ben
waarom kan het niet gewoon gaan bloed na 28 dagen niet zwanger geen bloed wel zwanger . nee dan moet er tussen door ook nog een keer bloed komen haha om het lekker frustrerend te maken . Maar goed nog steeds geen bloed te bekennen en word met het uur zenuwachtiger en misselijker hahahaha. Over een klein weekje weten we meer
Ik ga morgen ook testen als ik nog niet ongie ben geworden. Heb deze maand al vroeg last van ongie krampen/ steekjes al een kleine week
Meiden mag ik jullie wat vragen over de innesteling? Heb al een paar daagjes wat krampjes.. en als je naar mijn temp kaartje kijkt wel een dipje. Maar heb geen bloedverlies of wat gehad? Kan dit wel alsnog mijn innesteling zijn? Liefs!
Hai Butterfly! Ik ben geen innestel-expert, maar voor zover ik hier heb gehoord kán een innesteling gepaard gaan met (licht) bloed verlies, maar hoeft dit absoluut niet! Dus ook zonder bloedverlies kun je hartstikke zwanger zijn. Volgens mij komt dat zelfs vaker voor dan dat er wel bloedverlies optreedt. Nog 6 daagjes tot je kan testen, nog even spannend dus! Liefs, BarbaBeer
Heb je hoop dat je nog zwanger kan zijn Rose? De klachten kunnen namelijk ook wijzen op je zwangerschap? Liefs, BarbaBeer
Kon het vanmiddag niet laten heb getest wel uur van te voren naar wc geweest maar helaas negatief! Test van kruidvat 2 voor 5 euro! Dus nu maar me afwachten
@BarbaBeer En wat kosten die staafjes die je elke maand moet gebruiken? Wat een vragen he hihihi. Ja ik denk er wel aan zal het wel of niet maar minder dan vorige maand omdat ik vorige maand echt pijnlijke borsten etc had. @Melanina Hopelijk is het dan raak @Lien 123 hier nog niks te voelen.Jammer dat ze daar geen echo konden maken, kan me voorstellen dat als je d echo hebt het pas goed tot je door dringt ja het is zo. Waar werk je omdat je met kerst hebt moeten werken in de zorg of zo? @Eefje77 oh maar heb je al ongi symptomen of niet anders kan het ook net iets te vroeg zijn moet je het over 2 dg nog eens over doen de test @Rose1982 Kan je niet te vroeg hebben getest 2 dg dus geef de hoop nog niet op Ik duim voor je dat je toch zwanger zult zijn. @Butterfly26 Ik heb ook gehoord dat je toch wat bloed kunt verliezen in het begin een vriendin van mij heeft het ook bij 2 zwangerschappen gehad het moet dan wel korter en minder zijn als normaal. En natuurlijk hoop ik voor iedereen dat we nu of heel snel zwanger zullen zijn met zijn allen. Kunnen we een topic openen net zwanger Hey meiden allemaal een super goed uit einde en een zwangere 2009 toe gewenst!
@Dior Ik heb nog geen symptomen, maar heb wel hoofdpijn. De zijn nog niet doorgebroken...misschien heb ik idd te vroeg getest, maar ik twijfel eraan... En jij? Op het wachtbankje nu? Spannend!
tempen doe ik voorlopig niet, kan niet tegen die dagelijkse spanning Ik vind het zo al spannend genoeg... ale: