Nee ik wilde liever ook niet gaan tempen maar ik vraag me af of ik wel een eisprong heb. Want het lijkt er op dat ik een hele korte lf heb van +- 6 dagen. Heb 2 maanden ovutesten gebruikt en pas dag 23 positief
oh! ja, dat is een ander verhaal...vreemd...dan is het denk ik een goed idee dat je gaat tempen! Veel succes! (misschien niet meer nodig )
Die staafjes koop ik online voor 30,- voor 3 maanden incl. verzendkosten. (de eerste maand krijg je bij de aankoop van het computertje, je hebt dan namelijk méér staafjes nodig). Ik vind het zelf niet zo duur. Hiervoor gebruikte ik NuvaRing, en dat was 12,- per maand dacht ik. Dit is ná aanschaf dus even duur, én je hebt meer zicht op je cyclus, en het grootste voordeel vind ik: geen hormonen! Liefs, BarbaBeer
Oooh wat balen! Toch nog even afwachten... zolang de ongie er niet is, is deze ronde nog niet defi voorbij! Liefs, BarbaBeer
Meiden, misschien een rare vraag, maar ik lees wel vaker dat iemand zich afvraagt of er wel een eisprong is (zoals Rose nu). Maar hoe kan je ongesteld worden zonder eisprong dan? Gaat dat gewoon door? Met of zonder (onbevrucht) eitje? Blijkbaar wel dus, maar ik vind dat zo'n raar idee! Liefs, BarbaBeer
Balen! Wanneer is je volgende NOD? Ga je weer met goede moed verder, of is dat een beetje lastig nu ? Liefs, BarbaBeer
Met volle moed verder! Mijn cyclus is nu vrij constant: 27/28 dagen. Volgende NOD 27 januari...pfff...wat een eind...ik baal wel hoor...de eerste keer ging het zo snel, voor ik het wist was ik zwanger! Na het verwijderen van de Mirena ben ik niet eens ongesteld geweest! Ik was meteen zwanger! en nu moet ik wat geduld opbrengen... Fijne jaarwisseling iedereen!
Een vriendin van mij is nu zwanger (ben helemaal blij voor haar ) en die is maar 4 of 5 x ongesteld geweest in een jaar tijd! En was nu ook al ik d8 14 weken niet meer ongie geweest en teste 2 weken geleden wel positief!
Dat is dus eigenlijk weer andersom! Wel een ei, maar geen ongie...? Ons lichaam is toch maar bijzonder mooi gemaakt Meiden, Een super leuk uiteinde gewenst! Doe voorzichtig, maar geniet volledig! Heel veel liefs, en tot volgend jaar BarbaBeer
zal ik iets \vertellen vanacht en vanmorgen bloed gespot, rest van de dag niks te zien pffffffff! (snap echt niks meer van me lichaam) Meiden hele fijne jaarwisseling en een gezond en vruchtbaar 2009!
@Rose1982 Hoe is het nu? Hier echt vaag! Vandaag weer een heeeeel klein beetje lichtbruin bij afvegen. Pfff, laat het nu maar gewoon doorzetten!
@ Eefje77 Hier is het ook minimaal! Elke keer maar een puntje licht roze bloed op me tampon! En soms wat bruin slijm
Rose en Eefje, misschien is het toch een innestelingsbloeding dan ? Misschien over een paar dagen nog eens testen ? Ik had de hoop dat het ook een innestelingsbloeding was, maar deze bloeding is zo heftig, zo heb ik het zelden gehad, dus ik ga ervan uit dat het een menstruatie was / is ... net als jij Rose, ook begonnen op 30-12 .... gelukkig nieuwjaar alvast ... maar niet heus ... Maar goed, zoals mijn man zei: "Nieuwe ronde nieuwe kansen". Zo denken we dan maar weer. Groetjes, Nikki F
Meiden, ik had vanmiddag ineens een veeg bruin verlies in mijn slip.. Ik dacht zelf mijn innestelling al gehad te hebben omdat ik zoveel krampjes en steekjes had. Wat zou dat bruinverlies nu ineens zijn? Heb verder ook niks meer gezien, toen ik afveegde zat er ook niks meer op mijn papiertje.