Je wordt altijd ongi doordat, wanneer je geen ei hebt je bloedverlies hebt van je baarmoedermond die wordt afgescheiden... Weet het niet precies, maar dan heb je ook een soort ongi net als tijdens de pil, maar hoeft er geen eitje te zijn geweest.
@Rose1982 & Eefje77 Zo weinig misschien zijn jullie dan toch zwanger 2009 in gegaan, ik hoop het voor jullie! @NikkiF he wat jammer nou @Butterfly26 even afwachten dan, of alvast een testje doen? @september08 Ok dat is interessant heb ik weer wat geleerd En iedereen een super goed en vruchtbaar 2009 gewenst
Hai Dior! Jij ook een heel goed 2009 gewenst! Nou, ik denk het niet hoor, heb verder helemaal geen symptomen, ik zit te wachten op de doorbraak, dan kunnen we weer aan een nieuwe ronde beginnen!
ja ik wacht hier ook op de doorbraak! Vandaag maar 3 druppels rood gespot en de rest stug licht bruin slijm
Hai meiden, Allemaal lekker vrije dag gehad vandaag? Eefje & Rose; is de ongie al echt goed doorgezet? Ik kan over 6 dagen testen, maar ik heb nergens last van. Geen zere (.)(.), geen steekjes, niets. De keren dat ik wel steekjes o.i.d. had was ik niet zwanger, dus dat zegt ook niets, maar toch. Wel met innesteldag super licht roze in mijn onderbroek.... Echt nog even afwachten dus! Liefs voor jullie! BarbaBeer
Hier ook nog geen symptomen dus denk dat ik over 5 dg gewoon ongi zal worden. Maar toch blijf ik hopen voor ons dat we op de zelfde dag een positieve test zullen hebben
Ik hoor ook dat het zelden voorkomt dat vrouwen last hebben van een innesteling bloeding. Nog even een ander vraagje. Als je ovulatietest positief is het dan moet je toch klussen he, en 2 dg later heb je dan je ei toch? Nu leesde ik ergens dat als de ovulatietest positief is dat dat op de dag van je ei is en je dus daarvoor had moeten klussen Ben ff door elkaar... dacht dat ik het juist had.
Hi guys Nou ik heb weer hele conversaties gemist! @ Barbabeer: ik voelde behalve die innestelingsbloeding (wat 3 dagen duurde met komen en gaan, dus had net zo goed menstruatie kunnen zijn) helemaal niets van dat ik zwanger was. Echt geen pijnlijke borsten, of hoofdpijn, helemaal niets. Mijn vriending voelde ook helemaal niets voordat ze testte. Maar een andere vriendin voelde en zag (!) het al meteen aan haar borsten. Mijn klachten kwamen pas bij 5 weken zwangerschap. @Dior: ja misselijkheid is weer iets minder geworden. Gelukkig. Heb maandag de echo, vind het heel erg spannend. Dan heb ik pas echt een bewijs. Ik laat t jullie weten!
He Dior Nee hoor als je ovu test positief aangeeft dan ga je je ovulatie krijgen binnen 48 uur. Dus als je een positieve test in handen hebt zou ik meteen elke dag aan de klus gaan! Dan kan je je ei niet missen! Das nou zo leuk aan ovu testen ze geven aan wat er gaat gebeuren. Temperaturen heeft eigenlijk geen zin om zwanger te worden, ze geven aan wanneer je ei is geweest en ben je te laat. Het geeft wel mooi inzicht in hoe je cyclus en je ei verlopen. Ik geloof dat je ook al kan zien aan je temp of je zwanger bent, maar dat weet ik allemaal niet precies, heb ik nooit gedaan.
Ben nieuw hier en heb ook gelijk een vraagje. Voor iedereen nog de beste wensen en dat het dit jaar voor ons allen raak mag zijn. Op 15 dec. heb ik mijn ongi gehad. Op 29 dec. zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben, niets van gemerkt of gevoeld. Vandaag 2 jan. 2009 moest ik vanmorgen naar de wc toe en had ik bij het afvegen veel lichtbruine afscheiding. Heb ook al een aantal dagen een zwaar gevoel in mijn onderbuik..kan niet echt beschrijven hoe het voelt. Mijn tepels zijn ook veel gevoeliger dan normaal! Zit nu volgens mij op dag 19 van cyclus..moet dus maandag 12 januari pas ongesteld worden. Nou is mijn vraag, zou dit misschien al een innesteling kunnen zijn?
Hai meiden! Nou nu wel klachten, maar of het symptomen zijn van zwangerschap of een griepje, dat weet ik dan weer niet! Het komt steeds op één ding neer: WACHTEN! En laat ik daar nu eens heeeeeel goed in zijn.... Nog 5 dagen.. hou ik het vol niet te testen? De ongie zou eerder moeten komen, dus hopelijk haal ik die 5 dagen! Liefs! BarbaBeer
Waar ben je zonder hoop? HOOP = GOED! Zolang er geen ongies zijn, blijf ik er rekening mee houden dat het wél is gelukt! Liefs!
Het is bizar hoeveel verschillen er tussen (zwangere) vrouwen zit. De één voelt het direct na het klussen, de ander heeft ineens een dikke buik... hihi...
Hai Chantal, In mijn ogen blijft een innestelingsbloeding iets heel ongrijpbaars, en als er innestelingsbloedingen zin, hoor je daar ook weer veel verschillen in bij verschillende vrouwen. Het zou kunnen dat dit een i.b. is, maar ik had vorige cyclus hetzelfde als jij, en was niet zwanger. Maar goed dat zegt niets over jou! Succes! Liefs, BarbaBeer
Yep, vanmorgen was De Doorbraak Ik neem deze dag maar als eerste van mijn cyclus. De twee afgelopen dagen was er minimaal bruin Jij nog een paar daagjes, spannend! Ik hoop het voor je!
Ik hoop het ook echt voor jou Eefje! Heel veel succes deze maand Over een paar daagjes zijn je ongies weer voorbij, en kun je er weer voor gaan! Liefs, BarbaBeer
Nou hier dan een vraag van mij.. Woensdag cb digitest gedaan en er stond zwanger! ik helemaal happy! Dacht vanmorgen laat ik er nog 1 doen voor de zkerheid staat er niet zwanger... Ben nog niet ongi, en onwijs pijn aan mn borsten. Wel al een paar dagen een klein beetje lichtroze slijm? nog nooit gehad? Zondag maar weer een test doen. Wat een onzekerhede allemaal!