Wat een afschuwelijke jeugd heeft hij dan gehad G89! Het moet veel tijd hebben gekost om samen met jou weer iets moois op te bouwen... Maar inderdaad, als de vruchtbaarheidsmeting in die periode was, en dat is nu weer een heel aantal jaartjes geleden, kan het zijn dat zijn vruchtbaarheid weer is toegenomen! Kan gezonder gaan leven in dit geval nog zorgen voor een betere zaadproductie? Of zijn daar geen onderzoeken naar gedaan? Liefs! BarbaBeer
Dat weet ik niet! Daar heb ik het nooit met hem overgehad, maar hij is er negatiever over als ik! Ik heb zoiets van, heb er maar 1 nodig en meer niet! Er zullen vast wel wat snelle zwemmers bij zitten! En daarbij, we hebben vaker seks als ik niet in mn vruchtbare periode zit! Dus dan schiet het ook niet zo op. Als ik in mn vruchtbare periode zit, dan hebben we maar 1 of 2 keer seks, dus.... Ach, ons wondertje komt nog wel!
Yes, we keep the faith! En daarbij zo lang zijn we nog niet bezig! Als ik nu ongi word, dan is het ronde 5! Jij zit ronde 12, dus dat is ook een lang end!
Oh ik vind het zo spannend voor jullie allemaal, nog paar daagjes wachten en dan hebben we er misschien nog een paar zwangeren bij! Ik heb maandag mijn eerste echo, ook heel spannend, dan gaan we horen of alles goed is. Ik hou jullie op de hoogte!
Ja Lien, hou ons maar goed op de hoogte, wat jij meemaakt is waar wij zo naar uitkijken! Dus het is super leuk jouw verhalen en ervaringen te lezen! Liefs, BarbaBeer!
@ Patriez: Wat balen! Ik vind het echt bizar dat CB aangaf 'zwanger' terwijl dat niet zo was! De teleurstelling moet erg groot zijn voor je *KNUF* @ Dior: vervelend, maar je hebt echt het idee dat het ongies zijn toch? Of twijfel je? Ga je komende ronde ovu-testen gebruiken? Liefs! BarbaBeer
Bedoelde het ook echt niet als een aanval. Ik voelde alleen zo mee dat ik hoopte dat het wel zo is een inneseteling maar dacht ook direct als ik het al zo denk zal het bij haar raak zijn zij misschien ook en wilde je dus niet je hoop ontnemen maar proberen te vertellen dat je er in je achterhoofd rekening mee moet houden , al weet ik dat je dat wel doet maar wil je geloof ik gewoon beschermen. Omdat we hier zo met een vast groepje zitten. Ik heb die neiging wel vaker als ik mensen mag Maar nogmaals ik hoop natuurlijk dat het wel zo is zodat we kunnen je gauw kunnen feliciteren. Oh ja en het is fijn dat je je berichtje toch hebt geplaats zodat wij ook weer een ervaring rijker zijn door te lezen.
Nee, ik snap je punt! Zo nu en dan, als ik een topic open en lees, dat iemand bepaalde krampjes, felle steken o.i.d. heeft gevoel, dat typ ook ik mijn ervaring hier achter! Met als resultaat, dat ik toch ongi werd! Ook niet om hun te ontmoedigen, maar ook misschien onbewust een stukje " bescherming " dat ze uiteindelijk niet te hard tegen de lamp aan lopen! Ik denk ook niet dat het raak is, maar vind het fijn om ook daar weer andere verhalen over te horen! Weet niet of je het hierbovengenoemde verhaal van mij had gelezen over mijn vriend? Daarom wil ik ook niet te veel hopen, maar een sprankje hoop nu en dan is toch wel leuk, ook al weet ik heel ver in mn achterhoofd, dat het waarschijnlijk toch niet zou zal mogen zijn! We wachten af....
@G89Lees nu rest van je andere stukjes, wat erg van je vriend, kan dit niet verholpen worden met een behandeling? Ja ik weet er niks van af dus roep maar wat hoor. En wat erg van dat zijn ouders geen jongen wilde hebben nou ja zeg. En je schrijft dat hij in een internaat heeft gezeten, misschien ken ik hem (ook ik heb er helaas ingezeten) maar ik zie geen woonplaats ik zat in de nieuwenhof in Maastricht (groep zwingelput) En misschien is zijn vruchtbaarheid id weer toe genomen ik zou eens een nieuwe test laten doen. Hopelijk hebben jullie gauw een klein wondertje in jullie gezin, dan zal hij ook weer wat meer zelfvertrouwen en hoop voor de toekomst krijgen denk ik.
@lien123 Ik zal maandag aan je denken @Patriez wat jammer zeg @BarbaBeer Ja ik denk mijn ongie omdat ik niks merk, nou ja afgelopen nacht flinke steken boven mijn schaamstreek alsof iemand er een breinaald of zo in stak steeds. Dit kan alleen maar voor tekenen van ongi zijn zo'n pijn. Maar is ook niet erg dan zit ik pas in ronde 4 maar ben altijd blij als ik zekerheid heb van je moet naar de volgende ronde. Ik vindt de tijd na je ei ook langzamer gaan dan erop wachten, maar ja dat is maar gebazel van mij, en meerdere zullen dat misschien wel zo beleven Ja ik wil ovu test gebruiken omdat ik wil weten of ik wel goed mijn vruchtbare dagen meet omdat de een zegt tellen vanaf de dag dat je ook maar een beetje bruin bij het afvegen hebt en de ander zegt pas als het goed door breekt, dus ik wil kijken of ik wel goed tel. En als ik dan zie dat de test positief is eens kijken of ik een paar dagen later iets merk van mijn ei omdat je wel eens leest ik heb hem gevoeld, vraag me af hoe dat voelt erg ben ik he hahaha. En dan weet ik ook zeker dat ik de juiste dag niet net oversla met klussen.
Hai meiden, Even ego-berichtje; maar ik had vanmorgen helaas een negatest! Wel wat te vroeg getest omdat ei laat in de cyclus was, maar 3 dagen te vroeg is ook niet héééél erg vroeg, dus hou er rekening mee ongie te worden... BALEN! Liefs voor jullie, en succes! BarbaBeer
Hoi dames, Ik heb een vraagje. Ik had eergisteren kramp links onder in mijn buik, vooral als ik erop drukte. Het heeft even aangehouden. Nu voeld het of ik een beetje spierpijn heb, in mijn hele onderbuik. Vanacht, rond 01.00 heb ik ineens een rose/bruin slijmpje. Verder heb ik enorme zere tepels, en weet je wat ook zo gek is: mijn tandvlees, is overgevoelig? kan dat? Alvast bedankt. Groetjes, Manon
@ Manonn: mm.. dat klinkt als zwangerschap! Al is het wel erg vroeg in je cyclus... @ Patriez: Thanks! Als zelfbescherming hou ik er geen rekening meer mee, maar het zit natuurlijk nog wel in mijn achterhoofd! Bij jou al nieuws? Liefs, BarbaBeer
Hoi barbabeer, Jammer dat hij negatief was. Altijd rot, ook al is het misschien wat te vroeg. Je hoopt stiekem toch! Heb ergens last van? Of voel je niks? spannend! Nog 3dagen en dan kun je testen! Succes! Groetjes, Manon Ps: Barbabeer ; ik weet ook niet precies hoe mijn cyclus, omdat ik nu 2maanden gestopt ben met de pil. De eerste keer na mijn ongesteldheid, werd ik het na 34dagen. Daarom heb ik mijn banner maar daarop gezet. Zou het ook nog tevroeg zijn, als ik een cyclys van 28dagen zou hebben?