Hai meiden, nou 'keurig' op tijd zijn de ongies er... heel licht, maar wel het begin. Echt balen, al had ik er wel rekening mee gehouden natuurlijk na die nega-test. Maar wanneer wordt het nu onze maand? @ Lien: Super dat alles zo goed gaat met je lieve babietje! Hoe reageerde de aanstaande pappa? Liefs! BarbaBeer
Ah nee! Hoe kan dat nou?! Pfff Wat balen meid... Nou, de volgende keer moet het toch echt raak zijn! Nu wordt het wel eens tijd! Jullie beurt komt vast binnenkort Liefs, Evelien
Mijn eerste werkdag verliep eigenlijk zoals alle andere vorig jaar. Het is nu weer net of ik geen vakantie heb gehad (ik ben wel blij met mijn werk hoor!)
Balen Barbabeer! Misschien persoonlijke vraag, maar zijn jullie als een bij de HA geweest? Als je niet wilt antwoorden is 't ook goed Hier zo nu en dan een krampje, maar zullen de a.s ongi krampen wel zijn! Nog paar dagen geduld!
Bij mij vandaag ook de doorgekomen. Zonder eerst bruin, wat ik normaal wel heb dus hoopte even dat het aan het einde van de week pas zo zou zijn. Omdat ik vrijdag maar een halve dag hoef te werken en zat en zon dan ook thuis ben. Hebben jullie het ook liever als je thuis kunt zijn dan op het werk of maakt dat jullie niks uit? Mij cyclus wordt wel elke maand 1 dag korter eerst waren het 31 dg daarna 30 dg toen 29 en nu zit ik op 28 dg . Ik wil deze mnd de ovulatietest gaan bestellen. Weten jullie trouwens als je zo'n ovulatietest positief hebt en je wordt gewoon ongi wilt dat dan zeggen dat je ook een ei hebt gehad of hoeft dat niet? Ik heb nl nooit iets gemerkt en vraag me af heb ik er een of niet? Verder allemaal een fijne dag
@ Dior: Ja ik kan nu eindelijk een beetje gaan genieten, ik heb gewoon echt een kindje in mijn buik! @Barbabeer: het was voor ons allebei even een heel emotioneel moment. Die man daar zei zo: "En dan hebben we daar: een kindje! En hij is wakker!" Het was ongelooflijk. Mijn vriend was er helemaal stil van. @Eefje en Rose: ja leuke foto he, je kan al echt goed hoofdje, armpjes en beentjes zien!
@Barbabeer: wat balen dat je ongis zijn gekomen! @Dior: balen, joh! Is misschien wel een idee hoor om ovu testen te proberen. Heb ik ook gedaan na een maand of 3. Dan weet je vrij zeker dat je je ei hebt. Maar geeft niet helemaal garantie. Of je ongesteld wordt of niet zegt niets over of je een eisprong hebt gehad. Maar meestal als je vrij regelmatig bent (en dat ben je) dan is dat een heel goed teken dat je wel een eisprong hebt. Vrouwen met hele korte en lange cycli hebben vaak geen eisprong maar worden wel gewoon ongesteld. Als je het echt zeker wilt weten zou je kunnen temperaturen. Maar daar zou ik nog lekker even mee wachten hoor. Ik heb zelf dat Babyboom boek, dat is echt een heel fijn boek waar alles in staat over zwanger worden en zwanger zijn enzo. Ook over ovutesten. Daarin wordt geadviseerd als je een positieve ovu test hebt, meteen te klussen, en daarna na 12 uur en na 24 uur nog eens. Dan vergroot je je kansen. Tip van de dag! Haha!
@ Dior Jammer van die ongie, Dan gaan we allemaal maar voor de volgende ronde! ( we blijven positief)
Nou, wacht nog maar even met de volgende ronde dames! Jullie mogen voor mij blijven duimen! Mijn NOD is tussen 9 en 11 jan! Heb cyclus van 30 dagen aangehouden, maar voelde 25 dec flinke steken, alsof mn hele rechterzij op spanning stond! Ook bij 't vrijen deed 't pijn! Vandaar, dat ik zeg tussen 9 en 11 jan!
@lien123 Tempraturen nee dat ga ik niet doen, heb je gelijk in ben pas in ronde 4 ook he. Enne bedankt voor de tip van de dag voor ons @Rose1982 Met zijn alle met zijne alle (liedje) Hopelijk zijn we ook met zijn alle volgende ronde raak,behalve G89 zal leuk zijn als zij wel deze ronde raak heeft, en positief blijven we zeker, met zijn alle ook weer @G89 Mijn duimen draaien nog steeds.
blijf voor je duimen G89! Voor jou is het gewoon raak deze ronde en wij gaan door voor de volgende en dan is het ook raak voor ons. ( laten we het hopen, ik ben wel erg zeg.)