Oh ja daar stond ik even niet bij stil. een dropje kan geen kwaad moet je er extra langzaam op zuigen
Done... nu jij weer bij de volgende. Ik ga ff bij mijn man zitten die is jarig vandaag 44 is tie @Iedereen tot morgen weer.
Hoi barbabeer, ook ik heb dit vorie maand gehad, het bruine verlies begon ook precies (volgens de kalender) op de dag van een eventuele innesteling... Ik was dan ook helemaal in de wolken. Uiteindelijk, na 6 testen verder -werd gek van mezelf- werd ik gewoon ongesteld, ik was zelfs misselijk en voelde me ook anders. Jaa, je lichaam kan je goed in de maling houden. Maar misschien is het voor jou deze x wel raak! ik zal voor je duimen. groet Monique
Haha, het boek! Ik lees met het topic mee! Mn moeder heeft het boek, deed altijd het liefdes boek toen ik mn partner nog niet had! Vragen zoals: Kom ik mn grote liefde nog tegen! Nou daarin heeft 't boek wel gelijk gehad!
Volg het voorbeeld van iemand anders, kan in mijn ogen meerdere betekenen! Het voorbeeld volgen in de zin van: Net als jullie door naar de volgende ronde of het voorbeeld volgen van andere zwangere dames op 't forum! Het voorbeeld volgen van vriendinnen van mij die zwanger zijn?! Of het voorbeeld volgen van.... Tja, veel voorbeelden! Stom boek! Jammer dat ie niet kan zeggen: Ja, het is raak en in sep 09 ben je uitgerekend! Ze zouden zo'n boek moeten maken, die alleen maar gericht is op zwangerschap
Nou ik zou zeggen schrijf een boek Kun je hier al flink geld mee verdienen haha. Zou inderdaad leuk zijn als er z'n boek bestond.
Haha, breng me niet op ideeën! Nou benieuwd hoe het antwoord op mijn vraag zal verlopen! Nog vijf dagen!
Ja je hebt wel van die pendels he, die zeggen zelfs wanneer en of t een meisje of jongen wordt! Ik geloof er niet zo in hoor, maar is wel grappig!
Nou, de duimen mogen weer terug in de broek zak! Ook hier zijn ze vanacht door gebroken! Veel eerder dan verwacht! Had verwacht 28 a 30 dagen, maar zit nu op dag 26! Lekker vroeg dus
Nou G89 nu maar hopen dat het boek gelijk heeft he in ronde 5 en nog bedankt voor je felicitatie jij ook Rose
Ronde vijf word onze ronde Rose! De uitkomst zal positief zijn Nou, daar gaan we dan maar voor! En dan lees ik hier op 't forum dat vrouwen ongeduldig zijn, maar oh oh dan heb je mn mannetje hier nog niet gezien!