** Lengte / kleur innestelbloeding? **

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biejie, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Geen ovu testen, want ik voel mn eitje heel duidelijk!
    Ben er inmiddels wel achter dan het 12 dagen voor mn volgende ongi is!
    Dacht altijd 14, maar dat is 't niet dus!

We klussen gewoon lekker, wanneer we er zin in hebben. Wil niet meer verplicht, omdat ik dan vruchtbaarder ben! Voelt voor mij heel naar, dan kan ik er niet van genieten.
    Nee, als ons wondertje komt, dan komt het! ;)

2. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Dat heb ik dus ook..gister was de laastste dag bij mij.

3. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Hallo allemaal! Lekker uitgeslapen?
    Ik ben gisteren weer begonnen met de ovutests. Vorige maand voor het eerst. Toen had ik een positieve test op dag 15. Nu weet ik niet precies wanneer de eerste dag van mijn cyclus is, omdat ik de eerste twee dagen een klein beetje bruin verlies had. Ik ga uit van de eerste dag van rood verlies, maar je weet nooit hè
    Nog een fijn weekend allemaal!

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat is het hier stil:(

5. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Je haalt de woorden uit mijn mond

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Nou, dan zal ik even wat neer zetten hier, zodat jullie wat te lezen hebben!

Vandaag lekker gewerkt, hadden maar drie kindjes bij de BSO. Ja DRIE! Zoveel zieken, wat een luizen leven..
    Verder natuurlijk goed geklust en nu maar hopen dat we begin feb een mooi cadeautje mogen ontvangen! Vanavond manlief nog maar eens verleiden. Jullie nog wat bijz gedaan?

7. Rose1982

Hier ook lekker gewerkt vandaag! hadden ook maar heel weinig clienten. (zieke boeg daar)
    Heb deze maand niet zoveel geklust. Was niet echt in de mood! eergisteren wel me eisprong gevoeld (denk ik) daarna ook flinke veeg bloed. Toch rond de eisprong geklust. Vanaaf gaan we weer aan de klus ;)

8. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Hallo hallo

Vandaag lekker geshopt met een vriendin.
    En tadaaa maandag ga ik weer met een andere vriendin gezellig. Ik verheug me hier erg op ze is zwanger en kan ze me mooi helemaal bij kletsen :) Bij mij op het werk is het helemaal niet rustig geweest en zal het voorlopig ook wel niet worden. We hadden trouwens de ene zieke na de andere op het werk 12 van de 17 man :( Ik zie trouwens Rose dat jij van ons als 1e mag testen spannend. En ik denk dat ik met G89 op de zelfde dag ga testen 1 dagje langer wachten. tenminste ik hoop dat we een test nodig hebben sanppie :rolleyes: keep on :) Ik heb deze maand trouwens wel de ovu testen besteld maar ben ze vergeten te gebruiken weet ik nog niet of ik wel een ei heb slim van mij he. Maar goed Lien of Rose zij als je regelmatig ongie bent dat je dan meestal wel een ei hebt dus we gaan er maar vanuit oud of niet maar het werkt dus nog allemaal dan. Hoe is het trouwens met de zwangere miep (lien)? Fijn weekend allemaal

9. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Hallo meiden, ik zie dat dit topic nog actief is! Ik heb een ego-berichtje:
    Ik heb vandaag een beetje lichtbruine afscheiding. Ik had 13 jan. een positieve ovutest en volgens mij heb ik in de nacht van 13 op 14 jan. mijn ei gehad (kramp). Moet ik dan nu al ongi worden? Voor een innestelingsbloeding lijkt het mij een beetje laat...

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Zo, nou wij hebben afgelopen dagen goed, maar dan ook goed geklust! Dus alst nu niet raak is! Dan is 't op naar ronde 6....

11. Rose1982

Laten we het hopen dat het raak is!
    Ik had gister morgen wat bloed verlies :( na een uur niks meer te zien!
    Wij hebben deze maand niet zo veel geklust in de vruchtbare periode. Had er niet zo veel zin in deze maand.

12. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Het zou van de innesteling kunnen zijn... ;)

13. Rose1982

Laten we het hopen ;)

14. Rose1982

@Eefje voor jou wordt het ook spannend klein weekje nog!

15. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Ja! En ook ik had gisteren wat bruin verlies (oud bloed)... :rolleyes:

16. Rose1982

Het kan nog alle kanten op! Heb je je eisprong gevoeld deze maand?

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hey maar een innestelings bloeding hoef je niet persé te hebben toch?

Niet dat ik denk dat ik deze maand zwanger ben ;) maar gewoon een nieuwsgierig vraagje :p

18. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    klopt, de meeste vrouwen hebben het niet. Ik weet nog niet of het een innestelingsbloeding was, nog ff afwachten... ;)

19. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Ja, mijn eisprong was volgens mij 14 januari (half uur kramp gehad) en 13 jan. had ik een pos. ovutest. Op 23 jan. een beetje oud bloed verloren...Daarna niets meer...

En jij?

20. Rose1982

ik d8 mijn eisprong de 18 gevoeld te hebben, maar weet het niet zeker. We wachten rustig af. ;)

Deel Deze Pagina