** Lengte / kleur innestelbloeding? **

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biejie, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Best gezellig, op het wachtbankje hihi

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

en we wachten en we wachten haha. Al heb ik er deze maand niet z'n goed gevoel over. weinig geklust deze maand.

3. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    één keer kan genoeg zijn...

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Hey Eefje77 ik zie dat jij zelfs 1 dag voor Rose1982 mag testen jij bent dus de eerste spannend.

Ik hoop voor ons allemaal dat het nu gewoon raak is dat zou een mooie zijn he :)

Ik had gisteren trouwens ontzettende buikpijn onderin. Ik heb voor de gein een ovu test gedaan en die was vet positief... Maar eigenlijk zou ik de vruchtbare dagen al voorbij moeten zijn :(
    Ook niet geklust mijn man heeft even zijn hoofd er niet naar staan zijn broer is opgenomen in een kliniek en de auto heeft ons laten staan zijn afgesleept door de ANWB. Dus als het zo was zal ik deze maand geen positieve test hebben want eergisteren was de laatste dag dat er geklust is. Dus ik moet maar even in mijn achterhoofd houden dat het niet zo zal zijn.

5. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @G89 wat is eigenlijk BSO precies? misschien een domme vraag maar heb er nog niet van gehoord :) Je werkte toch op een kinderopvang is dit een speciale?

6. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    @Dior Een positieve ovutest? Is dat de eerste deze maand? Zo laat...Als je deze cyclus al een positieve test hebt gehad, dan benje misschien wel zwanger...Als het je eerste is, dan ben je vruchtbaar. Ik kan me voorstellen dat je vriend zijn hoofd er even niet naar heeft staan...maar jullie hebben zaterdag nog geklust, dat kan genoeg zijn........

BSO staat volgens mij voor buitenschoolse opvang.

7. Rose1982

ik doe me er even mee bemoeien BSO is buitenschoolseopvang!
    Heb er stage gelopen.
    :oops: oeps lees nu dat eefje dat al geschreven heeft.

8. Rose1982

Snap wel dat je man er even niet aan moet denken.
    Ik heb deze maand ook geen goed gevoel over, weinig geklust had er deze maand gewoon geen zin in ;)
    Heb wel al de hele dag een gespannen onderbuik, en al licht bruin verlies gisteren. Dus denk dat de :evil: gaan arriveren deze dagen.

9. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Eefje77 Nee ik heb deze maand geen ovu test eerder gedaan, vergeten dom he van mij haha. Ik vindt het ook wat laat maar ja vandaag nog eens geprobeerd en weer positief. Zo wel jij en Rose1982 zegt buitenschoolse opvang dus dat zal het dan wel zijn. Opvang na de schooltijd dus dat heb je ook al tegenwoordig dat is wel handig als je werkt.

@Rose1982 Ja ik begrijp het ook wel en tegn onze zin doen we niks he dat willen we beiden niet. Dan maar de volgende maand of de maand daarna hihi. Het is wel wat vroeg he voor je :evil: he. :( ben benieuwd maar laten we nog even positief blijven zoals eefje al tegn je zij als het net die ene keer raak is :D

10. Rose1982

We wachten rustig af. Misschien gaan we allemaal wel rose de maand februari in ;)

11. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Kijk! That's the spirit!

12. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Ik heb net voor de gein een ovutest gedaan...Hartstikke positief :-k

13. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Jij ook al :p

14. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Wat jij ook?

15. Rose1982

Hier al wat lichtbruinslijm verlies :(
    Toch weer een teleurstelling!

16. Rose1982

spannend! :D

17. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik deed gister voor mijn lol een ovutestje. Ik meende 4 dagen terug ongesteld geworden te zijn. Maar zie mijn album. Ik ben gewoon zwanger :confused:

Echt een menstruatie was het trouwens niet. Wel bruinverlies, nog steeds heel kleine beetjes...

18. Rose1982

Gefeliciteerd! Er is dus nog hoop voor mij haha, heb sinds 2 dagen een heel klein beetje bruin verlies en soms wat licht rose

19. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    ik was al wel over NOD maar denk dat je zeker kans maakt :)

20. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Sorry, ik was niet helemaal wakker...

Deel Deze Pagina