** Lengte / kleur innestelbloeding? **

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biejie, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @Eefje77 Dus het kwartje is gevallen ;) Ik heb vandaag nog eens geprobeerd en negatief dus ik heb hem gewoon heel laat gehad. Mijn ongie zal dan ook wel wat later komen denk ik. Voor jou nog maar 3 daagjes whow :)

@Rose1982 He bah wat vervelend :( beloof me dat je me volgende ronde met goed nieuws kom ja ;)Trouwens en al die dankjes van jou dan... weet je nog (boek) nou zeg.

2. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd meid.

@Rose lees eens zeg toch nog een kansje he :D

3. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Ik weet waarom het kwartje laat viel: ik ben zwanger! Ik heb net twee testen gedaan! Eindelijk, na 8 rondes! Een broertje of zusje voor onze Thijs! Ik kan het nog niet geloven...

Dames, ik hoop voor jullie ook een positieve test deze maand!

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    OH WAT GOED JIPPIE JOEHOEEE :) GEFELICITEERD en hou ons op de hoogte he. En Lien die hier ook vaker komt kan zich dan niet meer zo eenzaam voelen echt cool 8)

5. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Dank je wel Dior! Das lief van je! Ik ga jullie wel volgen de komende tijd hoor! Hopelijk gaan jullie mee naar de oktober mama's!

Ik heb meteen maar een banner uitgezocht...

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Dat is een hele mooie banner. Geniet er maar van he ga maar even lekker op die roze wolk zitten! Ben echt blij voor je. Je moet alleen wel niet zorgen dat je nog meer last van je geheugen krijgt he hihihi

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Haha ja idd! heb wat bedankjes gedaan ;)

8. Rose1982

JOEPIE! GEFELICITEERD!
    Ga er lekker van genieten! :D

9. Rose1982

Nu wij nog he Dior? ;)

10. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ja ik vindt meer dan genoeg je verdiend het kom op ze vragen een bedankje en je geeft er tig stuks :confused: zoveeeeeeel

11. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ja als dat zou kunnen en G89 ook natuurlijk. Maar voor mij weet ik het niet zo deze maand maar hoop doet leven je weet maar nooit. En als jij over 4 dg een positieve test hebt zou me ook super goed doen dat is heerlijk nieuws toch om te lezen. :D

12. Rose1982

Het zou mooier zijn als G89 jij en ik alle3 een mooie positest in onze handen hebben deze maand!
    Vraag me af heb TS niet veel meer hier gezien? ben benieuwd hoe het mer haar is?

13. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ja dat zoe echt fantastisch zijn.
    Ik denk dat ze misschien even erg druk is, ze zal deze week wel weer ergens verschijnen denk ik. Nou ik ga even de afwas doen die staat er nog erg he :oops: Fijne avond doeggg enne we moeten maar even samen duimen he ;)

14. Rose1982

Hahah ja ik blijf duimen draaien voor ons allemaal!
    En anders gaan we met volle moed ronde 6 weer in! ;)

15. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen Allemaal,

Deze maand is echt vreemd hoor zo laat mijn ei en vandaag een druppel rood bij het afvegen dus misschien komt mijn ongi toch gewoon op tijd dan. :(:

Ga zo maar weer eens naar mijn werk.
    Ik ben altijd blij als de woe erop zit want dan hoef ik nog maar anderhalve dag. 8)

16. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Dior, ik denk dat he een ovulatiebloeding is. Het is toch veel te vroeg voor je ongi? Werkse vandaag!

17. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Dank je wel Rose! Ik ga zeker proberen te genieten, maar ik vind het allereerste begin nog zo eng...er kan nog van alles gebeuren...ik hoop dat alles goed gaat!

18. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ik wist niet dat je tijdens de ovuliatie ook al een bleoding kon krijgen. Maar is maar een druppel geweest echt alleen 1x bij het afvegen. Nu nada niks meer

19. Rose1982

Hier vanmorgen wat licht bruin verlies en net wat rose. :( Dior het kan een ovulatiebloeding zijn! (laten we hopen)

20. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hey
    ik heb nu al 5 dagen bruinverlies....
    enkel als ik naar toilet ga en heel klein beetje in mijn onderbroek (sorry voor de details :))
    Zou dit ook innesteling kunnen zijn of is 5 dagen daarvoor wel iets te lang ?
    groetjes

Deel Deze Pagina