** Lengte / kleur innestelbloeding? **

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biejie, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier nog niks te zien! Wilde morgen een test doen als ik nog niet ongie ben. Ga ik net boven kijken zie ik dat ik geen testen meer in huis heb :(

2. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    ](*,) en nu?

ik duim voor je...

3. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    :(: innesteling :(: vreemd hoor, alles kan natuurlijk, zeker omdat je zo laat die positieve ovutest had...spannend...ik blijf je volgen ;)

4. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Kheb al 6 maand ovulatietesten gedaan... ook hier geen eisprong te bekennen.. klaat het nu even op zijn beloop... :(
    Huisartse raadt tempen niet aan, omdat er meerdere factoren die temp kunnen beïnvloeden + dat het mogelijk is dat temp de eisprong ook niet weergeeft.. dus ben er sinds enkele dagen ook me gestopt...
    Begint zo allemaal wat door te wegen...
    Kga nu eerst het gesprek met de gyneacoloog afwachten en zien wat die te zeggen heeft.... Hopelijk kan ze ons helpen om alles op gang te brengen...

5. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    :confused: dat is balen! Hoe ziet het vandaag uit nog steeds niks? Heb je ergens last van misselijkheid of zo?

Ik heb zelf vanmorgen wel getest, zoals ik zelf wel dacht is hij negatief dus voor mij is het even wachten tot de ongi echt op gang komt en dan kan ik een nieuwe banner plaatsen.

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Helaas negatieve test. Heb jij het al een beetje kunnen bevatten dat je zwanger bent? Ben benieuwd naar je eerste echo.

7. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Heb je elke maand geen positive ovu testen gehad :confused: :( Dat is wel erg lang 6 maanden :( Hopelijk kan de gynacholoog je probleem snel verhelpen succes meid dit is echt balen. Hou je ons op de hoogte.

8. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Even een vraagje aan iedereen. Is er iemand van jullie die goed duits kunnen schrijven? Ik wil nl iets vertaald hebben en dit sturen naar de zus van mijn oma die in okr is overleden. Ik heb al geprobeerd te schrijven via een vertaal site maar daar krijg ik geen reactie op dus ik denk dat ze het toch niet goed kunnen lezen.

9. Rose1982

Hier nog niks te zien. Ben toevallig wel erg misselijk en wat licht in mijn hoofd. Alsof ik een brok ik mijn keel heb.

@ Dior, jammer van je negatieve test! Maar er is nog hoop!

10. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Oh dat zijn wel echt zwanger zijn kwaaltjes oh ik HOOP HET ZO :D Als je morgen hebt getest laat je dan direct iets weten tenminste ik neem toch aan dat je morgen nieuwe testen haalt en gaat testen, hou me aub niet langer in spanning zeg, ik wil het weten 8)

11. Rose1982

Was alleen vanmorgen even misselijk. Maar denk echt dat ik ongie ga worden. hebben deze maand niet echt rond de vruchtbare periode geklust.
    Ga morgen wel testen kopen, maar misschien dat ik dan dinsdag ga testen als ik nog niet ongie ben.

12. Rose1982

@ Dior hoe is het eigenlijk met jou? is het bruinverlies erger geworden?

13. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Zou mij niet lukken tot dins wachten ;) Ik heb geen bruine afscheiding meer maar wel last van mijn rus nu en onderbuik pijn je kent het wel dus de voorbode's van de ongi bij mij duurt het altijd even een paar dagen voor het echt op gang komt, maar ik voel wel dat het er echt aan komt.

14. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Rose1982 hoe zou het met G89 zijn, ik had toch gedacht dat ze in het weekend wel even online zou komen. Al een hele week hier niet gezien :(

15. Rose1982

Ja ik mis haar ook hier :cry:
    G89 waar ben je nou?

16. Rose1982

Jammer, maar je weet maar nooit. Ik ook nog niks gespot hier wel last van doorzichtig slijm :(

17. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Spannend meiden!

18. Rose1982

Best wel ;)

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ja elke maand weer die :(: ... :(: Zou het dan toch of zou het toch niet :( :D

20. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ik wil niet te vroeg juichen maar een vriendin van mij had ook maar een heel klein beetje last van misselijkheid, daar na wat afscheiding zoveel dat ze dacht het is niet raak en ze zit nu al op de helft :D 8) En op het forum heb ik ook al gehoord van vrouwen die last hebben van doorzichtig slijm dus ik weet het niet hoor maar volgens mij is het nu echt wel raak. Hoe is het vandaag? Moet steeds aan je denken hoe is het nu :rolleyes: ik wil een test uitslag van je zien ;)

Deel Deze Pagina