Hee Meiden... Lees dit wat laat maar... volgens die test 99% zwanger met positieve test.. en 86% zonder... dus dat zit wel goed... ik heb echter op de dag dat ik ongi moest worden wel een lichte bloeding gehad. Zaterdag middag begonnen met bruin slijm, zondat licht gevloeid (echt heel weinig en heel dun, roseachtig bloed) en dan maandag nog wat bruinvloed. Volgens de verloskundige mogen we dit rekenen als innestelingsbloeding... het kan nl. normaal zijn om de eerste (of zelfs alle) maanden heel licht te vloeien. Ik heb een lijf wat heel snel heel sterk op hormoonschommelingen reageert.. ik heb dus ook alleen maar hele lichte positieve testen gehad op die van Clear Blue... minder gevoelige testen reageren (nog steeds) niet. Maar lichamelijk gezien ben ik wel degelijk zwanger, en was ik al misselijk vanaf de dag na mijn eisprong! nou ja, dat was mijn verhaal dus...
Er is dus nog hoop Heb net zitten uitrekenen, ik had deze maand op dag 23 me ei (vrijdag) erg laat! En heb afgelopen vrijdag een veeg rozeslijm gehad en die middag 2 druppels bruin. Verder niks meer gezien. Het zou dus nog een innesteling kunnen zijn? En heb vanmorgen test gedaan negatief maar ik zit pas 9 dagen na me eisprong.
Hey Rose, hier zelfde verhaal, ik heb vrijdagnacht bij afpoetsen een beetje leverkleurig bloed gehad, gisteren ook weer hele dag alleen met afpoetsen en nu bijna niets meer. Ik zit nu op dag 27, dussssss kei spannend. Het is heel herkenbaar ik heb meestal ook voor de ms eerste dagen een beetje hetzelfde voor dat het echt begint. Bij mij id de cyclus niet altijd normaal dus bij mij zou het ook een voorbode van ms kunnen zijn. Maar nu afwachten zit niets anders op. Succes ik duim voor je Liefs Main
@ main Ik duim ook voor jou! Heb jij er ook wat steken bij onderin je buik? Daar heb ik namelijk al 6 dagen last van met vlagen en dit heb ik normaal nooit voor me NOD, meestal krijg ik als ik ongie ben de 2de dag pas last van steken in me buik!
Hai Rose! Wat balen dat je test nega is! Maar zo te horen, is nog niet alle hoop gevlogen, want zolang er geen ongie is, is er nog héél veel mogelijk! Het is alleen zo jammer, omdat je natuurlijk al hoopt op zekerheid! Wanneer ga je weer testen? Als de ongies niet komen? Liefs, BarbaBeer
Hmmm... heb je daar ook last van als je ongie moet worden dan? Ik heb dat nog nooit gehad? Liefs! BarbaBeer
Hai Klasien, Dus ook nu heet zo'n bloedinkje nog een innestelingsbloeding? Ik dacht dat dat alleen een paar dagen na je eisprong kon zijn, maar blijkbaar kan dat dus veel langer! Maar waarschijnlijk noem je dat niet meer zo als je heel wat maandjes onderweg bent toch? Balen dat je nu al zo misselijk bent; maar jij bent al zwanger! Dat kunnen wij (nog!) niet zeggen, hihi! Vind je het spannend dat je wat bloed verliest, of ben je er wel gerust op? Liefs! BarbaBeer
Hallo, Even een vraagje aan jullie. Ik heb om mijn cycles in de gaten te houden ovulatiesticks gebruikt, om te kijken of ik wel een ovuliatie heb (misschien stom ) Maar goed op 26 nov had ik echt 2 vette strepen dus geklust. Maar gisteren dus de 29e erg kort erop last van beetjte bruin en later ook iets rozige slijm (sorry) voor detail. Dus ik dacht wordt ik nu al ongi want dat moet de 13e pas komen. Maar voor een inneseteling is dit toch ook veel te vroeg zo kort erna wat kan dit zijn? Nu nergens meer last van ja beetje steekjes in de onderbuik, zal mijn ongi toch eerder komen, kan dat als je de 26e nog een ovulatie hebt gehad :
Een innesteling lijkt mij oo kte vroeg. Maarja, je weet het niet. Heb wel een verhaal van iemand gelezen die na 4 dagen een innesteling had. Ik heb sinds vandaag erge rugpijn. Ik zit ook pas 3 dagen na ei. Misschien voorbereidingen? Haha!
Als me ongie niet komt ga ik vrijdag 5 dec nog eens testen. Zou een mooi sinterklaas cadeautje zijn he?
@annie1979 voorbereidingen laten we het dan voor ons beiden hopen. Maar ik lees hier zo vaak rare verhalen over het vrouwenlichaam dat ik echt niet meer weet wat ik nu moet denken. Jij zult het over 7 dg weten he spannend laten we hopen dat het een voorbereidingen is
ja mijn boobs doen altijd pijn 1 week voor me ongie ongeveer en komen ook harde schijven in . Maar nu is het al na me ei en heb nog meer stomme gek makende kwaaltjes
Hey rose, ja af en toe heb ik ook wat steekjes, maar ja wil niets zeggen heb ik ook als k ms heb. Ik ging strak naar de wc en toen was ik echt aan het druppelen Maar nu heb ik toch niets in de slip, om gek van te worden hé? Nou ja succes en we moeten toch eff geduld hebben.
Hai Dior, het is zo moeilijk omdat het bij iedereen weer anders is! Het klinkt als erg vroeg voor een innesteling, maar het is zeker niet uitgeloten! Waarschijnlijk weet je morgen al meer, en ben je óf ongie óf het stopt! Succes met het afwachten! (veel anders zit er niet op....) Liefs, BarbaBeer
Ja.. als je dat vaker hebt, ben je nog niet echt dichter bij een antwoord of je wel of niet zwanger bent! Welke kwaaltjes heb je nu dan nog meer die je normaal NIET hebt als je ongie wordt? Liefs, BarbaBeer
Hi meiden! Nou ik heb precies hetzelfde! Rond dag 15 duidelijk ei gevoeld en getest met ovu test. Daarna netjes geklust. Na 9 dagen (dag 24) licht bloedverlies, had wel tamponnetje nodig. Beetje bruin/roze afscheiding. Gedurende een dag of 2...daarna een dag niets en toen weer heel klein beetje bloedverlies. Ik dacht dat ik ongesteld geworden was.. Kan het ook zijn dat dit toch een menstruatie was, maar dat die dan een week te vroeg was? Ben nu op dag 32, dus wel wat overtijd....of ik zit gewoon weer in een nieuwe cyclus.... Ik ben soms wat misselijk en heb af en toe kleine steekjes.. Kan iemand mij helpen? Groetjes Lien