Ik heb zelf nu sinds 1 week wat vage afscheiding begon bruin met wat roze nu is het meer bruin geel weet niet wat ik er van moet denken Ik weet me nog te herinneren dat ik ruim 9 jaar geleden ook veel afscheiding had en zwanger bleek. Echter ging dat mis Ik vind het zo vreemd dat ik sinds ca mijn innesteling dit heb (zie Ff)
Ja, hier gaat alles wel goed! Vandaag paar ongi krampjes, maar dat wil niets zeggen. Geen last meer van misselijkheid. Ben wel ongelovelijk moe, maar dan zal wel komen omdat ik 9,5 uur werk op een dag. We wachten het af! Ben niet ongi geworden vandaag, zoals 't eigenlijk moest! We hebben al afgesproken, mocht ik zaterdag nog niet ongi zijn dan halen we een test en gaan we testen! Tot nu toe nog maar 2 dagen overtijd geweest en we hebben deze maand goed geklust! Bijna elke dag, niet zoals voorgaande maanden 1 x in de vruchtbare periode! Ik heb mn ei wel gehad in de week dat ik m verwacht had, dus we zullen zien! Oh, rose ik vind 't zo leuk voor je! Hopelijk is ronde vijf ook onze ronde! Oja, mijn afscheiding is trouwens wel anders dan anders, normaal is 't wit en papperig, nu is 't papperig en gelig
Spannend meis! Ik ben druk bezig met duimen draaien! Ik had dat ook 3 dagen geleden dikke gele papperig slijm op mijn tampon Nu heel veel vocht verlies bah net of er van alles uitloopt
hmm als ik dit zo hoor ga ik morgen toch maar testen, was bang dat het geen goed teken was , maar ik zie dat het een zwangerschap kan betekenen. ik heb normaal geen inlegkruisjes, maar ik kan er nu echt niet zonder vind het anders zo vies!
Ik wacht in spanning af! Ik ga mn bedje opzoeken, morgen om half zeven gaat het wekkertje weer! Slaap lekker dames en Rose, geniet van dat heerlijke kleine wondertje! Ik hoop, dat hij/zij er bij mij ook snel in zit! Ik heb namelijk al een trainingspakje gekocht bij de prenental ( aanbieding, mooi excuus he )
Haha ik kan ook niet wachten tot ik kan gaan shoppen Truste ik duik ook bedje in 5.15 gaat hier de wekker weer.
Nou, hier geen baby in de buik! Vanmorgen bij het opstaan liep het er letterlijk uit! Jammer, maar helaas! Misschien binnenkort toch maar even HA, om te kijken hoe de zaadjes van manlief er voorstaan ruim 3 jaar geleden waren er 40 % bewegelijke zaadcellen aanwezig. We wachten ronde zes maar even af en wie weet maken we dan even een afspraak bij HA!
Oh nee he Ik vindt het zo erg voor je G89 jullie hebben zo je best gedaan deze maand, ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn. Een hele dikke knuffel
Even een vraagje??? Ik mag over 2 dagen gaan testen of ik zwanger ben, nou heb ik al een aantal dagen vollere borsten, baarmoedermond zit hoog, ben sinds vanmorgen misselijk (aantal dagen geleden was dit zelfs 's avonds), heb zin in zuur (augurken) maar de zwangerschapstest is negatief, ben ik tevroeg met testen geweest? jij bent zwanger en weet er iets meer van denk ik liefs een ongeduldige
Je zou een vroeg test kunnen doen die testen al positief 10 dg voor de echte test datum. En sommige testen laten ook al 2 dg van te voren zien of je wel of niet zwanger bent het streepje kan dan iets lichter uitvallen
Vanmorgen nog een zw test gedaan negatief. Maar nog steeds geen ongi nu mag voor mij ook wel de nieuwe ronde ingaan, laat maar eens komen.
Jij zit in het zelfde schuitje als ik ook over 2 dagen testen. Hopelijk kunnen we allebei positief testen.. Ik ga voor alle on allebei duimen. liefs