** Lengte / kleur innestelbloeding? **

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biejie, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik heb zelf nu sinds 1 week wat vage afscheiding begon bruin met wat roze nu is het meer bruin geel
    weet niet wat ik er van moet denken

Ik weet me nog te herinneren dat ik ruim 9 jaar geleden ook veel afscheiding had en zwanger bleek.
    Echter ging dat mis
    Ik vind het zo vreemd dat ik sinds ca mijn innesteling dit heb (zie Ff)

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland

Ja, hier gaat alles wel goed! Vandaag paar ongi krampjes, maar dat wil niets zeggen. Geen last meer van misselijkheid. Ben wel ongelovelijk moe, maar dan zal wel komen omdat ik 9,5 uur werk op een dag. We wachten het af! Ben niet ongi geworden vandaag, zoals 't eigenlijk moest! We hebben al afgesproken, mocht ik zaterdag nog niet ongi zijn dan halen we een test en gaan we testen! Tot nu toe nog maar 2 dagen overtijd geweest en we hebben deze maand goed geklust! Bijna elke dag, niet zoals voorgaande maanden 1 x in de vruchtbare periode! Ik heb mn ei wel gehad in de week dat ik m verwacht had, dus we zullen zien!

Oh, rose ik vind 't zo leuk voor je! Hopelijk is ronde vijf ook onze ronde!

Oja, mijn afscheiding is trouwens wel anders dan anders, normaal is 't wit en papperig, nu is 't papperig en gelig :rolleyes:

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hmm dat paperig en gelig lijkt op dat van mij denk ik. tja zo kan je het wel noemen

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Spannend meis!
    Ik ben druk bezig met duimen draaien! ;)
    Ik had dat ook 3 dagen geleden dikke gele papperig slijm op mijn tampon :( Nu heel veel vocht verlies bah net of er van alles uitloopt

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hmm als ik dit zo hoor ga ik morgen toch maar testen, was bang dat het geen goed teken was , maar ik zie dat het een zwangerschap kan betekenen.
    ik heb normaal geen inlegkruisjes, maar ik kan er nu echt niet zonder vind het anders zo vies!

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik wacht in spanning af! Ik ga mn bedje opzoeken, morgen om half zeven gaat het wekkertje weer!

Slaap lekker dames en Rose, geniet van dat heerlijke kleine wondertje!
    Ik hoop, dat hij/zij er bij mij ook snel in zit! Ik heb namelijk al een trainingspakje gekocht bij de prenental :oops: ( aanbieding, mooi excuus he )

7. Rose1982

Haha ik kan ook niet wachten tot ik kan gaan shoppen ;)
    Truste ik duik ook bedje in 5.15 gaat hier de wekker weer. :(

8. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Dat had ik ook....

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Nou, hier geen baby in de buik! Vanmorgen bij het opstaan liep het er letterlijk uit! Jammer, maar helaas!
    Misschien binnenkort toch maar even HA, om te kijken hoe de zaadjes van manlief er voorstaan ruim 3 jaar geleden waren er 40 % bewegelijke zaadcellen aanwezig.
    We wachten ronde zes maar even af en wie weet maken we dan even een afspraak bij HA!

10. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik heb mijn banner even aangepast want deze maand was de positieve ovu test erg laat.

11. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Je hebt dus zo te zien een test gedaan gefeliciteerd :D

12. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Zo dat is erg vroeg 5:15 ik ben blijdat ik dan nog even tot 6:30 mag blijven liggen elke ochtend

13. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Oh nee he :( :cry: :( Ik vindt het zo erg voor je G89 jullie hebben zo je best gedaan deze maand, ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn. Een hele dikke knuffel

14. Rose1982

@G89
    Jammer van je ongie, de volgende ronde word jullie ronde, zal voor jullie blijven duimen.

15. Rose1982

Ja gelukkig hoef ik dat niet vaak zo vroeg op te staan. ;)

16. Even een vraagje??? :oops:
    Ik mag over 2 dagen gaan testen of ik zwanger ben, nou heb ik al een aantal dagen vollere borsten, baarmoedermond zit hoog, ben sinds vanmorgen misselijk (aantal dagen geleden was dit zelfs 's avonds), heb zin in zuur (augurken) maar de zwangerschapstest is negatief, ben ik tevroeg met testen geweest? jij bent zwanger en weet er iets meer van denk ik :oops:
    liefs een ongeduldige

17. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Je zou een vroeg test kunnen doen die testen al positief 10 dg voor de echte test datum. En sommige testen laten ook al 2 dg van te voren zien of je wel of niet zwanger bent het streepje kan dan iets lichter uitvallen

18. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Vanmorgen nog een zw test gedaan negatief. Maar nog steeds geen ongi nu mag voor mij ook wel de nieuwe ronde ingaan, laat maar eens komen.

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @G89 Februari wordt onze maand samen met kleintje88 van het pendel index let maar eens op

20. Jij zit in het zelfde schuitje als ik ook over 2 dagen testen.
    Hopelijk kunnen we allebei positief testen.. Ik ga voor alle on allebei duimen.
    liefs

Deel Deze Pagina