Ja en dan zeggen ze probeer er maar iet aan te denken ... nou zo makkelijk is dat niet Dat het maar gauw 3 maart is en hopelijk krijg ik dan te horen dat alles ok is. Hoe is het met jou al een afspraak voor de eerste echo. Update zie net je onderschrift met je afspraak voor de eerste echo
Vandaag weer wat bloedverlies gehad sinds gisteren eigenlijk bijna aan een stuk. wel geen maandverband vol maar wel wat meer druppels het is wel donker en niet helder. Vandaag in het ziekenhuis bloed laten prikken voor de HCG waarde als deze te laag is is het niet goed morgen of ma zal de uitslag er zijn.
Ik hoop het zo. Iemand schreef dat je temp hoger dan normaal moet zijn als je zwanger bent die van mij is 36.9? Weet je dat ik gek van mijn gedachten wordt alsof ik op de draai molen zit. Maar goed ik kan het niet beinvloeden dus we zullen moeten wachten. Ben wel blij dat ik van mijn baas morgen ook nog vrij heb gekregen.
Dat is wel fijn van je baas! Maak je maar niet te druk dat is ook niet goed voor de kleine spruit. En probeer gewoon niet te veel mee bezig zijn. (ja dat moet ik zeggen ) *knuffel*
Ja ik weet dat je helemaal gelijk hebt hoor. Ik zal het ook gewoon moeten accepteren hoe het ook verder loopt.
Doir, inderdaad wat Rose ook al zei, probeer je zelf niet helemaal gek te maken met allerlei enge gedachtens! Blijf positief! Makkelijker gezegd, dan gedaan! Hopelijk krijg je morgen of maandag het juiste nieuws, waar je op zat te wachten! Doe maar rustig aan met 't buikje. Liefs x
Hey Meiden Bedankt voor de lieve reactie's. Echter is het toch mis gegaan, ze zeggen wel eens als je intuïtie iets zeg ga er dan maar vanuit nou ze hebben gelijk. Ik zal het ook even bij wie geloofd er aan een naald aan een touwtje laten weten. Vanacht weer goed gaan vloeien met echte buikpijn en koorts ook het bloed is helder rood en vloeit nog steeds ook de buikpijn en de koorts zijn er nog ga dus zo even terug naar bed. Hoe ik me voel kan ik niet uitleggen maar ik denk dat jullie dat wel weten...Tegen houden kan ik het toch niet en ik weet nu wel waar ik aan toe ben daar probeer ik maar aan te denken al is dat heel moeilijk.
He meid! Pff, weet ook even niet wat ik hier nou op kan antwoorden. Het enigste wat ik wil zeggen, is jou sterkte wensen en aan je denk. Kruip lekker tegen manlief aan en laat je emoties gaan! Liefs en dikke knuffel
@Rose & G89 Dankjewel! Ik moet maar aan de toekomst denken en vooruit kijken en niet proberen achteruit. Ook ben ik maar slechts een van de vele vrouwen waar het zo loopt dus dat hou ik in mijn achterhoofd en probeer het een plek te geven. Dat is eigenlijk ook het enige wat je kan dus het moet wel het heeft zo moeten zijn probeer ik maar te denken. Dus ik ga weer proberen als dit allemaal netjes achter de rug is zwanger te raken en wie weet zijn G89 en ik strals toch samen zwanger.
Hoe is het met alle andere hier? Als iedereen nou eens even hier komt vertellen hoe het met haar gaat wie eerst?
Jee Dior, wat een slecht nieuws! Ik ben hier ook al een paar dagen niet meer geweest en nu dit?! Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen... Met mij gaat het ook niet goed. In mijn bloedtest is een virus ontdekt: CMV. Kan schadelijk zijn voor de kleine (google maar...)A.s. vrijdag doe ik een tweede test en daarna beslissen we of we ermee stoppen of doorgaan...Heel moeilijke situatie...Verdrietig...Ik heb momenteel even geen behoefte aan dit forum en andere sites op internet. Eerst meer duidelijkheid...
Nou, allemaal slecht nieuws hier zeg! Word er een beetje verdrietig van. Hier gaat het wel goed. Van het weekend weinig gedaan, zijn samen wezen bowlen en beetje de stad door gelopen. Morgen weer vroeg mijn bedje uit en weer werken. Woendag t/m vrijdag lekker vrij, dus dan lekker in mn huisje bezig. Beetje schoonmaken en alles weer opruimen. Daar had ik deze week geen zin in. Kortom het is een beetje een rommeltje binnen, maar ach! Waar is Barbabeer eigenlijk gebleven? En Dior, hoe voel jij je?
jeetje eefje77 wat een slecht nieuws. Ik heb vorige week ook bloedonderzoek gehad, moet morgen of dinsdag bellen voor de uitslag. Maar nu ik dit lees krijg ik wel de kriebels Ik ga voor je duimen meid!
Gatver Eefje wat erg zeg!!! Ik heb gelezen op internet je baby kan doof blind longproblemen enz allemaal krijgen maar nergens zie ik hoe dit virus verslagen kan worden? Is daar al met je over gesproken is er geen pullen kuur of zo wat niet schadelijk is voor de baby? Bah bah bah k vind dit zoooo erg voor voor Eefje Kan me voorstellen dat je even niet op dit forum wilt komen maar laat aub wel iets weten al is dit weken later. Ik denk aan je heel veel sterkte!!!
Rommel in huis ach ja laat maar gerust een keer de boel de boel Ik heb up's and downs maar dat hoort erbij. Ik ga voor de toekomst dat is het beste