Ik had vanmorgen toen ik opstond een veeg bloed, tampon in gedaan en rest van de dag niks meer gezien ik weet het niet meer hoor!
Nog bedankt voor je antwoord Barbabeer Nog niet ongi geworden ook geen bruin of rose meer was ook maar 2x. Wel last van beetje gewone uitcheiding steken in de onderkant van mijn buik zijn weg meb wel soort vage buikpijn nu en gisteren in bed legde mijn man zijn arm over me heen net op mijn buik dat voelde ik was niet prettig? : Net test gedaan zwangerschap negatief, maar ja kan te vroeg zijn ovu test ook negatief goed die was ook de 26e vet positief dus kon niet maar wil weten waar het vandaan komt hahaha. Maar daar hebben wel meer mensen last van he
Hoi Lien klinkt een beetje als mijn klachten. Alleen had ik geen tampon of zo nodig was alleen 2x bij het afvegen. De kleine steekjes aan de onderkant van mijn buik zijn weg nu vage buikpijn Maar goed ik ben nog niet overtijd JIJ WEL heb je al een test gedaan? @Rose1982 Ik zou eens een nieuwe test bij het kruitvat halen. Ik zal voor jullie allemaal duimen trouwens.
Hai Lien! We hebben inderdaad hetzelfde, alleen ben ik gelukkig niet misselijk. Wel kleine steekjes! Als deze bloeding géén menstruatie was? Op welke dag zou je nu dan zitten? Want je bent bij je banner ervan uit gegaan dat je cyclus opnieuw begon of niet? Bij mij was de bloeding ook 2 dagen, en mijn menstruatie is echt wel heel veel meer dan dit, en zeker 7 dagen! Dit is dus iets anders maar wat? Ik kan alleen wachten.... Succes nog! Liefs, BarbaBeer
Ooh! Je bent ook al drie dagen over tijd! Dit is echt wel heel spannend Rose! Hou ons op de hoogte! Liefs voor jou
We zitten hier (bijna) allemaal op het wachtbankje... wat echt hoop geeft is als je bedenkt dat je over 1 á 1,5 week al meer weet, en wanneer we dan zwanger zijn, dan zijn we dit weekje zo weer vergeten Nog even volhouden! Ik ben blij dat ik lekker veel moet werken deze week, helpt me echt om ook aan andere dingen te kunnen denken! Liefs, BarbaBeer
He Barbabeer Dankjewel voor je antwoord, ik heb gisteren een test gedaan...en ik ben zwanger! Ik kan het gewoon echt niet geloven. Ik was een paar dagen overtijd, maar vorige cyclus was 35 dagen, mijn cylcus werd steeds langer zeg maar.. Ja ik dacht inderdaad dat ik ongesteld was geworden dus nu kan ik mijn banner veranderen! Ik ben zo blij! Vind het wel heel gek!
Hoi Dior Ja inderdaad, zijn dezelfde klachten! Ik ben zwanger! Ik hoop nu voor jullie allemaal dat jullie ook zwanger zijn, dat zou geweldig zijn! Ik heb getest op dag 32 (gisteren), ik was er eigenlijk van uit gegaan dat ik gewoon ongesteld was geworden die week van die bloedinkjes, en ik deed een test, zo van, nou ja dan kan ik dat uit mijn hoofd zetten! En toen opeens 2 streepjes! Ik voel verder ook eigenlijk helemaal niets, was van de week af en toe beetje moe, en beetje misselijk, heel klein beetje maar, dus daar let je dan niet echt op... Ik vind het nog zo inwerkelijk! LIefs Lien
Wauw Lien! Super gefeliciteerd! Echt heel gaaf voor je...! En... het geeft iedereen met een bloeninkje weer hoop Geniet lekker van het zwanger-zijn! Liefs, BarbaBeer
He Barbabeer! Dankjewel! Ben heel blij en is inderdaad goede hoop voor jullie, het kan dus heel goed innestellingsbloed zijn, dat was t dus bij mij ook! Ik zal met jullie meeleven! Jij over 5 dagen testen! Spannend joh, voel je al wat? Liefs Lien
Hai zwangere Lien Ik voel wel 'iets', maar niet veel. Vage steekjes in mijn buik, maar zo weining dat ik het niet voel als ik druk ben. Net gaapte ik en strekte ik me uit, en toen viel het me op dat ik dat voelde in mijn buik Maar.. dat is zo vaag dat ik niet denk dat dat -op zichzelf- op een zwangerschap wijst. Maar als ik ongesteld moet worden heb ik ook nergens last van, 1x een paar minuutjes kramp, meer niet. Afwachten... de testjes liggen nog braaf in de kast. Maar voor hoelang : : : Liefs voor jou! BarbaBeer
Wanneer ben je nu trouwens uitgerekend Lien? Ergens rond 10 augustus? Kan je nog lekker in de nazomer met je babietje buiten wandelen! Liefs, BarbaBeer
Hallo allemaal, Ik zit ook met m'n innestelbloeding. Het is eigenlijk ook de reden dat ik me weer aangemeld heb op de site na 2 jaar weggeweest te zijn. Had 9 nov m'n 1e dag. Volgens de calculator waren 21, 22 en 23 nov de vruchtbaarste dagen. Precies toen hebben we 3 dagen elke dag geklust. M'n ei zou 23 nov zijn. Vanaf 3 dagen na m'n ei had ik eerst lichtrose en daarna een dag bruinverlies. Nu is het gestopt en 6 dec is m'n NOD. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Het kwam echt 1,5 week voor m'n NOD. Ik ben meestal erg regelmatig met cyclus 28 dgn. Ik durf niet zo goed te hopen, maar wil het natuurlijk supergraag! Groetjes allemaal.
Hoi BarbaBeer, Ik zie dat we precies dezelfde banner hebben. Ik zit ook op dat 24. 5 dagen duurt nog wel erg lang hè? Als ik m'n NOD voorbij ga zonder ongi te worden wacht ik meestal nog zo'n 3 dagen voordag ik durf te testen. Weet niet of ik het deze keer kan volhouden tot ver na m'n NOD (als het zover komt).
Hoi Querciabella! 5 dagen duurt ook nog wel erg lang... Ik denk dat ik donderdag (als ik durf) een pre-testje van MatCare doe, want ik vind het ook nog wel heel erg lang duren! Mijn bloeding was zo'n 3 dagen na mijn ei'tje, volgens de calculator dan, want ik gebruik geen ovu-testen. Hoe lang ben jij al bezig om zwanger te worden? Wij zitten nu in ronde 11, dus vind het wel eens hoogste tijd worden Liefs, BarbaBeer
@BarbaBeer Ja als het eenmaal zo ver is zullen we denken, dat ging toch best snel Op het werk heb ik ook bijna geen tijd om eraan te denken kom echt om in het werk. Maar zodra ik naar huis ga haha . @Lien123 Jippie joehaaa GEFELICITEERD Ik had je gezicht wel eens willen zien toen je die 2 streepjes zag geweldig joh FEEST. @annie1979 Hoe is tie nog last van je rug : @Rose1982 En hoe is het met jou en al een andere test geprobeerd :
@ Dior Vanmorgen weer wat bruinverlies en donkerrood bloed verder niks meer gezien vandaag? Wat moet ik hier nou van denken!
Ik zou echt een andere test proberen bij het kruitvat die zijn niet zo duur en goed heb ik gehoord. Sommige vrouwen zijn nl toch de eerste maanden een beetje ongesteld Dus testen zou ik zeggen succes meid ik zal duimpjes draaien.
@ Dior Net weer wat bruin verlies heel klein beetje. Ik kijk het nog even aan en doe anders vrijdag een test! Heb die van kruidvat 2 voor 5 euro gehaald