@G89 Mijn man is ook draak als chinees sterrebeeld Heel mooi maak je ook weer een foto als hij is ingekleurd ben benieuwd ernaar.
Ja, ben er ook echt super trots op! En dat terwijl hij nog niet eens af is! Wil nu al in hempjes lopen haha! Hoop dat het voor ons deze rond raak is Dior, alleen denk bij mij niet! Mn vriend gaat morgen weg en komt waarschijnlijk begin volgende week pas weer terug en dan heb ik mn vruchtbare dagen al gehad! Hmm, misschien maar even in een potje doen En ik zal de 'm er ook op zetten als hij helemaal af is. Denk over twee weken zo'n beetje, dat hij verder afgemaakt word. Nu hopen dat 't niet weer zo'n pijn doet boven op de rug! Had de tranen in mn ogen man wat gevoelig daar! De rest viel overigens echt mee! Hé Rose, wat super zeg dat alles goed is! Laat je snel een echo zien?!
wow g89 heftig, zal zeker wel pijn gedaan hebben..lijkt mij ik ben ook benieuwd naar het resultaat. je hebt wel lef, haha! echt balen dior dat ze doorgezet hebben. hopen dat 6 een magisch getal is xx
De pijn opzich viel me echt reuze mee! Had erger verwacht, aangezien ik al 10 andere tattoo's heb. Maar vooral boven in ( bijna mn nek ) ik had de tranen in mn ogen staan! Man oh man, wat deed dat pijn! Zie nu al tegen het inkleuren op daar boven in! Brrr....! Maar... als ik dit doe! Dan lukt een bevalling mij in de toekomst zeer zeker haha
Ik denk gewoon je ongi! De ene keer ben ik ook maar drie dagen ongi en de andere keer vier of vijf! De ene keer is je cyclus ook anders dan de andere keer, althans bij mij wel en bij jou te zien ook! Er zit bij mij nog wel redelijk regelmaat in, maar schommelt wel met 2 dagen max.
hier ook ongi geworden op dag 24 . ,maar er is dan toch iets positief he ,dan kunnen we terug rapper klussen he haha
mamavan1 echt jammer voor je. zijn we allemaal geloof ik aan het klussen, haha. hopen dat het deze maand voor allemaal lukt! ik weet echt niet wanneer mijn eisprong nou is hoor. ik klus me elke maand suf . elke dag denk ik, ja nu issie vast. maarja afwachten maar. ooh zou zo leuk zijn. fantaseren jullie ook zoveel? en hoe zijn jullie mannen eronder? doeg!
@G89 Bedankt voor het antwoord hihi ik denk dat het door het er mee bezig zijn ook wel invloed zal hebben en wat veranderingen brengt. Groetjes Lynette
We klussen eigenlijk de laatste tijd alleen als we zin hebben. Proberen wel te klussen als ik in mn vruchtbare dagen zit. Deze maand zit het er niet in, want vriendlief is helaas 1,5 week weg van huis ivm werk. Mn vriend baalt maandelijks meer als ik. Tuurlijk baal ik ook wel, maar aangezien mn vriend matige zwemmers heeft voelt hij zich schuldig, dat het weer niet gelukt is. Oh, ja ik fantaseer me suf! Over een buikje en als de kleine er eenmaal zou zijn! Mn schoonzusje heeft net een uk, dus het is helemaal erg momenteel! Maak mezelf ook steeds gekker, maar gelukkig heb ik dagelijks een babytje in mn handen, want werk op het KDV
@G89 nog last van je Tattoo? @ Rose waar is je echo foto, laat ons meegenieten @ireen1982 Enne heb je iets van je ei gevoeld vandaag?
Nee, alleen 't jeukt nu als een gek! Vriendlief is 1,5 week weg, dus ik loop te schuren tegen de bank aan haha! Ziet er vast grappig uit